Bernard Karwowski śpiewa i uczy śpiewać (fot. Marek Maliszewski/4lomza.pl)
- Będziemy i bawić się, i muzykować – zachęca Bernard Karwowski, który prowadzi Studio Piosenki PopArt przy Miejskim Domu Kultury-Domu Środowisk Twórczych w Łomży. - Obecnie poszukuję utalentowanej wokalnie młodzieży od 8 do 12 lat do udziału w najnowszym programie grupy, na który złożą się światowe i polskie przeboje muzyki pop z kilku ostatnich dekad.
Utalentowany instruktor, który przygotował już kilkanaście premier z kolejnymi rocznikami kształconej przez siebie wokalnie młodzieży – w tym tak rewelacyjne jak „ABBA” i „The Beatles” - zdecydował się na nowy projekt z początkującymi adeptami estrady. Podczas ferii zamierza przygotować program z repertuaru słynnych polskich i światowych boysbandów i girlsbandów. Być może, obok przebojów zespołu Filipinki czy Alibabki na jego uwagę zasłużą hity Spice Girls, zaś klasyczne utwory VOX będą rywalizowały o zainteresowanie reżysera ze znacznie młodszymi z dorobku Just 5 albo i samych Backstreet Boys...?
- Potraktuję repertuar popowy trochę serio, a trochę z przymrużeniem oka – zapowiada Bernard Karwowski. - Mam nadzieję, że młodzież także oprócz zdolności wokalnych wykaże się pomysłowością i poczuciem humoru.
Bernard Karwowski zaprasza zainteresowanych na przesłuchania wokalne podczas ferii w MDK-DŚT. Zajęcia „Śpiewamy przeboje” będą odbywały się w MDK-DŚT przy ul. Wojska Polskiego 3 w Łomży: codziennie od 26 do 29 stycznia i od 2 do 5 lutego w godz. 10 -12. Udział w castingu jest bezpłatny – wystarczy trochę głosu, słuchu, zapału i chęci!
W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.
W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
Analityki ruchu na naszych serwisach
Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
Personalizowania reklam
Korzystania z wtyczek społecznościowych
Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).
W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.