Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 napisz DONOS@

Super Liga K-1 Muay-Thai MMA

Superliga to cykl Gal Sportów Walki. Każda impreza to 8-10 zawodowych pojedynków w efektownych formułach walki - MMA, K-1 i Thaiboxing. Zawodnicy biorący udział w imprezach są dobierani ze ścisłej polskiej czołówki, a także utytułowani zawodnicy z Europy i ze Świata.


Superliga to IDEA organizowana przy współpracy klubu boksu tajskiego PRAKONG MUAY THAI i Polskiego Związku Kickboxingu.

Pierwsza gala Superligi odbyła się 16 grudnia 2006 roku w warszawskim hotelu Radisson SAS Centrum i spotkała się z przychylnością ze strony kibiców i mediów. Odbyły się cztery walki w formule MMA, dwie w Thaiboxingu i jedna w formule K-1. Uczestnicy walk to m.in.: Rafał Petertil (Mistrz Świata kickboxing, finalista K-1 Polska), Marcin Bachórz (zawodowy Mistrz Polski low kick, Mistrz Świata Kickboxing), Grzegorz Lenart (Mistrz Polski kickboxing low kick) oraz Marcin Zontek (uczestnik Konfrontacji Sztuk Walki).

W najbliższej imprezie walczyć będą między innymi: Michał Tomczykowski (Mistrz Świata), Łukasz Łęczycki (Mistrz Polski), Piotr Lepich (Mistrz Polski, zdobywca Pucharu Świata). W walkach z Polakami zobaczymy zawodników z zagranicy. Na ringu wystapią Dimitri Kartel (Białoruś), Ajyola Evgenij (Rosja) i Jasuw Gautemirow (Czeczenia).

Superliga w Łomży
16 czerwca 2007 r. godz. 18.30
Hala im. Olimpijczyków Polskich
ul. Księżnej Anny, Łomża
Ceny biletów:
trybuny 25 zł
miejsca przy ringu 35 zł


Bilety dostępne w dniu imprezy w kasach biletowych hali od godz. 12.00



 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę