Nowa szefowa marketingu OSM Piątnica
Katarzyna Jezierska dyrektorką marketingu w Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy. Wcześniej pracowała dla PepsiCo, Procter&Gamble, Visa i GSK Consumer Healthcare, a ostatnio w firmie WeNet.
Katarzyna Jezierska swoje stanowisko w wiodącej firmie regionu objęła z początkiem sierpnia, a ma odpowiadać za strategię i działania marketingowe marki Piątnica i jej produktów. Nowa dyrektor ma 25-letnie doświadczenie w branżach FMCG (produkty szybko zbywalne), OTC (produkty lecznicze bez recepty) czy Fintech (technologie finansowe). Wirtualne Media podają, że ostatnio przez ponad dwa lata budowała dział marketingu i rozwoju produktu jako CMO w firmie WeNet. Prowadziła także własną działalność wspierającą wyjazdy na międzynarodowe wolontariaty i jako trenerka współpracowała z szkoła biznesu LABA.
– Dołączenie do zespołu OSM Piątnica daje mi możliwość wykorzystania mojego doświadczenia zawodowego w rozwijaniu marek, których siła wynika z wypracowanych w organizacji wartościach. Jestem pod wrażeniem tego, jak dzięki koncentracji na jakości, stałym inwestycjom i unowocześnianiu produkcji oraz doświadczeniu i bliskiej współpracy zespołu, dynamicznie rozwija się ta jedna z największych polskich marek. Z radością staję więc na czele zespołu marketingu, by kontynuować ten rozwój, wspólnie wdrażając nowe pomysły i wprowadzając innowacyjne produkty z polskiego mleka najwyższej jakości – mówi Katarzyna Jezierska, dyrektor marketingu OSM Piątnica.
Nowa szefowa marketingu OSM Piątnica zasiadała m.in. w jury konkursów Effie czy Innovation Awards. Uczestniczyła w pracach Rady Programowej Forum IAB, Rady Programowej Sport Biznes Forum czy grupy roboczej AI IAB. Jako mentorka działa także w Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet.
źródło: wirtualnemedia.pl, nowymarketing.pl, siecprzedsiebiorczychkobiet.pl