Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 napisz DONOS@

Łomży leje się więcej...

Główne zdjęcie
Reklama marki Łomża w centrum Warszawy

W ciągu pierwszych ośmiu miesięcy tego roku sprzedaż marki Łomża, należącej do duńskiego koncernu Royal Unibrew, wzrosła o 30 proc. Tak dobry wynik został osiągnięty na kurczącym się o około 1 proc. rynku piwa w naszym kraju – zauważa Rzeczpospolita.

– W poszukiwaniu nowych, mniej standardowych smaków, polscy konsumenci coraz częściej wybierają browary regionalne – mówiła dziennikowi Beata Pawłowska, dyrektor generalna Royal Unibrew Polska.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę