Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 30 grudnia 2024 napisz DONOS@

Brydzowe mistrzostwa Łomży

Główne zdjęcie
Medaliści (od lewej) B.Nadowski, A.Szempliński, K.Polecki, W.Pietraszewski, A.Mer, R.Kruk

31 par brydżystów zasiadło w niedzielę do rozgrywek w II Otwartych Mistrzostwach Łomży w brydżu sportowym Par na zapis maksymalny o Puchar Prezydenta Łomy. Zwyciężyli z bardzo dobrym wynikiem ponad 66 % zawodnicy klubu Kinoplex Sanpol Białystok: Wiesław Pietraszewski, Krzysztof Polecki. Najwyżej z łomżyńskich par na 5 miejscu uplasowali sie reprezentujący III ligowy Imperial Łomża: Włodzimierz Królak, Adam Myśliwiec.

Stanisław Gawryszczak - organizator
Stanisław Gawryszczak - organizator
Mistrzostwa Łomży w brydżu sportowym rozgrywane były w sali widowiskowej Łomżyńskiej Orkiestry Kameralnej przy ul. Nowej 2. Turniej zaliczny również do Grand Prix Województwa Podlaskiego zgromadził 29 par w tym większość czołowych brydżystów Podlasia, oraz 2 pary z Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Medale i puchary podzieliły między sobą pary białostockie. Poza zwycięzcami - Wiesławem Pietraszewskim i Krzysztofem Poleckim z klubu Kinoplex Sanpol Białystok, srebrne medale wywalczyli: Bohdan Nadowski - Adam Szempliński reprezentujący drużynę Zeto Białystok, a brązowe - Roman Kruk, Andrzej Mer - Kinoplex Sanpol Białystok.

Przyznano także specjalną nagrodę tzw. popularną (najwyżej sklasyfikowani wsród par ze wskaźnikiem klasyfikacyjnym -WK nie przekraczającym 1,5) którą odebrała łomżyńska para: Tadeusz Kucharzewski, Jan Siudakiewicz.

Załączniki


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę