Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 21 grudnia 2024 napisz DONOS@

Komunikat Prezesa Rady Izby z dnia 20.12.2006

Szanowni Państwo,

    Jeszcze raz gorąco zachęcam do wzięcia udziału w naszym wspólnym projekcie – wydaniu katalogu – do którego przyłączyło się już część firm. Głównym założeniem jest wydanie – z okazji 15-lecia istnienia naszej Izby – publikacji, w której znajdą się informacje o działalności Członków ŁIP-H oraz informacje prezentujące nasze miasto i nasz region.

    Wydanie wspólnego materiału promocyjnego sprawi, że będziemy mogli razem promować swoje usługi i działalność gospodarczą. Dodatkową zaletą jest także to, że każdy z Członków, którzy zdecydują się na udział w tym projekcie, dysponując katalogiem – na rynku lokalnym, ogólnopolskim oraz międzynarodowym – będzie promować działalność innych Członków Izby.

    Chcemy by ta publikacja była także naszym wspólnym materiałem promocyjnym, prezentującym nasze firmy i który pokazałby walory otoczenia, w jakim na co dzień prowadzimy swoją działalność.

    Przyjęliśmy założenie, że wydrukowanych zostanie przynajmniej 2500 egzemplarzy folderów w formacie A4.

W katalogu chcemy zamieścić informacje:

  • ok 20 stron – o naszej Izbie, o naszym mieście i najbliższym otoczeniu;

  • na pozostałych 100 stronach – informacje o naszych przedsiębiorcach – Członkach ŁIP-H.

Katalog zostanie przygotowany w wersji polsko-angielskiej (tłumaczenie realizuje nasz partner).

Koszt folderu przy minimalnym zamówieniu 25 sztuk wynosi 16 zł/szt.

    Proponujemy by każdy Członek Izby przynajmniej 10 egzemplarzy przekazał dla ŁIP-H, tak byśmy mogli nimi swobodnie dysponować i jeszcze bardziej promować naszą działalność.

    Podmioty, które zdecydują się na udział w projekcie będą mogły na 1 stronie A4 zaprezentować podstawowe informacje o profilu działalności firmy.

    Jednym z naszych celów jest wspólne działanie na rzecz promocji i rozwoju Członków Izby, dlatego mam nadzieję, że pomysł z którym zwracam się do Was - drodzy Członkowie Izby - spotka się z Waszą akceptacją.

    Podmioty biorące udział w projekcie będą musiały do realizacji katalogu dostarczyć materiały w formie elektronicznej: logo firmy, dane teleadresowe, zdjęcie lub zdjęcia prezentujące działalność podmiotu oraz krótki opis w języku polskim. (Kontakt w sprawie sposobu dostarczania materiałów - Jacek Babiel - 510 277 622)

    Do realizacji tego projektu ważne jest zaangażowanie wielu Członków naszej Izby - tylko w taki sposób będziemy w stanie niewielkim kosztem wydać wspólną publikację, która prezentować będzie różne pola naszego działania.


Na odpowiedzi czekamy jeszcze tylko kilka dni.


Z poważaniem

Prezes Rady Izby

Maciej Krzysztof Zajkowski

prezes@iph.lomza.pl

mobile 698 666 600



Partnerem w realizacji projektu jest Drukarnia Libra-Print Daniel Puławski.

Kontakt w sprawie udziału w projekcie:
Jacek Babiel
Drukarnia Libra-Print
ul. Piłsudskiego 82
18-400 Łomża
www.libra-print.pl <http://www.libra-print.pl/>
jacek.babiel@libra-print.pl <mailto:jacek.babiel@libra-print.pl>
tel. kom. 510 277 622

 

 







 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę