Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 26 grudnia 2024 napisz DONOS@
wiadomość pochodzi z www.radio.bialystok.pl

Większość ankietowanych uważa, że straż miejska w Łomży jest potrzebna

Tylko 28 procent mieszkańców uznało, że straż miejska jest w Łomży niepotrzebna; jej pracę docenia ponad 70 procent mieszkańców, chociaż większość z nich uważa, że praca funkcjonariuszy powinna się zmienić.

Takie są wyniki ankiety, którą mieszkańcy mogli anonimowo wypełniać do końca stycznia, a jest ona częścią konsultacji społecznych w sprawie dalszego funkcjonowania straży miejskiej w Łomży.
Na pytanie prezydenta czy straż miejska powinna pozostać w dotychczasowej formie, wymaga zmian, czy powinna zostać zlikwidowana, większość z ponad 300 respondentów była za pozostawieniem formacji.

Większość wypełniających ankiety uważa, że praca strażników powinna ulec zmianie - przede wszystkim powinno być więcej pieszych patroli, strażnicy powinni pełnić służby również w czasie nocy i weekendy. Zdaniem mieszkańców strażnicy częściej powinni sprawdzać co łomżyniacy spalają w piecach i na podwórkach.

Przeciwnicy straży miejskiej jako główne powody rezygnacji z utrzymywania tej formacji podawali zbyt wysokie koszty jej funkcjonowania i mało widoczne efekty pracy. Opracowane wyniki ankiety, opinie rad społecznych i wnioski z otwartego spotkania z ekspertami do spraw bezpieczeństwa mają pomóc prezydentowi Łomży Mariuszowi Chrzanowskiemu w sformułowaniu propozycji, którą przedstawi radnym w sprawie dalszego funkcjonowania straży miejskiej.

zobacz: Straż Miejska do rozwiązania... po anonimach?


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę