Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 napisz DONOS@

Łomża będzie się rozwijała...

Główne zdjęcie
Poul Meller prezes Zarządu Royal Unibrew i Connie Astrup-Larsen dyrektor ds. Europy Północnej Royal Unibrew

„Łomża to bardzo dobra marka. Browar Łomża to bardzo dobry browar regionalny. Przychodzimy aby go rozwijać, a nie zamykać - mówiła Connie Astrup-Larsen dyrektor ds. Europy Północnej Royal Unibrew. W piątek Łomżę odwiedzili przedstawiciele kierownictwa zarządu firmy Royal Unibrew, która kupuje Browar Łomża. Jak przekonywał Poul Meller prezes Zarządu Royal Unibrew transakcja jest bardzo dobra zarówno dla Royal Unibrew jak i dla Browaru Łomża.

Poul Meller prezes Zarządu Royal Unibrew, Connie Astrup-Larsen dyrektor ds. Europy Północnej Royal Unibrew i Andrzej Rutkowski Prezes Browar Łomża
Poul Meller prezes Zarządu Royal Unibrew, Connie Astrup-Larsen dyrektor ds. Europy Północnej Royal Unibrew i Andrzej Rutkowski Prezes Browar Łomża
victoria ...
victoria ...
Royal Unibrew stanie się właścicielem Browaru Łomża dopiero po uzyskaniu decyzji prezesa UOKiK wyrażającej zgodę na transakcję. Prezes Royal Unibrew ma nadzieję, że nastąpi to w  kwietniu.  Poul Meller mówił podczas konferencji prasowej w Łomży, że nie wierzy w możliwość zablokowania transakcji sprzedaży Browaru wobec sprzeciwu części mniejszych akcjonariuszy Pepees-u.

Royal Unibrew będzie inwestował w Łomży. Poul Meller zapowiedział inwestycje w najnowszej generacji instalacje do produkcji piwa jak i w markę Łomża.
- Naszym celem jest produkowanie piwa w Łomży, sprzedawanie go w regionie, ale chcemy także sprawdzić gdzie jeszcze można będzie sprzedać Łomżę – mówił Poul Meller.
Dodawał, że marka Łomży jest dobrą regionalną marką i Royal Unibrew chce ją dalej rozwijać i umacniać. Prezes Meller zapowiedział także chęć zaangażowania się firmy w działania lokalnej społeczności w tym i we wspieranie klubów sportowych.  
Odnosząc się do sytuacji w przejmowanym browarze prezes Meller zapowiedział, że nie będzie przynajmniej na razie żadnych zmian organizacyjnych. Dodał też, że nowy właściciel nie ma planów zmiany zarządu Browaru, ani zwolnień pracowników.
- Mam nadzieję, że będziemy w stanie dotrzymać tych obietnic – podkreślał Poul Meller.
Przedstawiciele duńskiej firmy mówili także, że chcieliby zbadać możliwość sprzedaży w regionie Łomży innych marek piwa produkowanych przez koncern. Dziś Royal Unibrew ma 10 browarów w Danii, Polsce, na Litwie, Łotwie i na Wyspach Kanaryjskich. Browar Łomża byłby jedenastym w tej grupie.

Zadowolenia z nowego właściciela firmy nie ukrywa prezes Browaru Łomża Andrzej Rutkowski. Podkreśla on, że to najlepszy inwestor strategiczny jaki mógł trafić się Łomży.
- Ich strategia pokazuje, że kupując małe regionalne browary rozwijają ich produkcję i marki, a inni inwestorzy zazwyczaj jak przejmowali jakiś mały browar to zaraz go zamykali – podkreślał prezes Rutkowski wspominając choćby przykład Browarów Warszawskich i piwa „Królewskie”, które teraz produkowane jest w Warce.
- To najlepsze co mogło nam się przydarzyć. Nie znam innego inwestora który by tak funkcjonował jak Royal Unibrew - mówił prezes Rutkowski.
Relacjonując spotkanie kierownictwa Royal Unibrew z pracownikami Browaru Łomża prezes Rutkowski powiedział, że zapowiedziano tam podjęcie rozmów z załogą o wzroście wynagrodzeń.  Te rozmowy mają się rozpocząć po formalnym przejęci Browaru przez Royal Unibrew.
- Jestem przekonany, że pracownicy jeszcze w 2007 roku dostana podwyżkę i będzie ona znaczna – dodawał Andrzej Rutkowski.     
 

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę