OSM Piątnica idzie do telewizji
1 czerwca ma rozpocząć się ogólnopolska kampania promująca Jogurty typu greckiego z OSM Piątnica. Będzie to pierwsza kampania reklamowa w długoletniej historii spółdzielni. Kampania obejmie m.in. telewizję, internet i kino i potrwa do 13 lipca.
OSM Piątnica to dziś czwarta pod względem wielkości mleczarnia w Polsce. Jej ubiegłoroczne przychody zamknęły się na poziomie ok. 872 mln zł. Swą pozycję na rynku spółdzielnia zawdzięcza przede wszystkim wprowadzonemu do sprzedaży w 1992 roku serkowi wiejskiemu, oraz śmietanom, których produkcji jest krajowym liderem runku. Teraz OSM Piątnica chce zawojować warty około 2 mld zł rynek jogurtów. Mleczarnia w ubiegłym roku wprowadziła na rynek dwa jogurty naturalne, a wiosną tego roku do sprzedaży trafiły pozbawione tłuszczu, i o wysokiej zawartości białka Jogurty typu greckiego. I właśnie celem kampanii reklamowej ma być ich promocja. Jakie to będą działania reklamowe tego póki co spółdzielnia nie chce zdradzać. Wiadomo, że spoty OSM Piątnica mają pojawiać się m.in. w telewizji. Za kreację mleczarni odpowiada warszawska agencja Walk.