Wśród najcenniejszych marek „Rzeczpospolitej”.
Marka Mlekovita warta jest 1,57 mld złotych. To 200 milionów więcej niż przed rokiem. Mlekovita to najcenniejsza z marek regionu. W najnowszym rankingu „Rzeczpospolitej” zajęła 7 miejsce wśród najcenniejszych polskich marek. Na samym szczycie listy są Orlen, PKO Bank Polski i Biedronaka. Z ciekawostek rankingu jest spektakularny awans - o 48 pozycji - „Łomży”.
Przed „Łomżą” są jeszcze dwie „nasze” marki. Na 49. miejscu zestawienia Rzeczpospolitej znalazła się OSM Piątnica. Wartość tej marki specjaliści dziennika wycenili na 280 mln zł. Kilkanaście miejsc niżej - na 62. pozycji - znalazło się produkowane przez grajewski Mlekpol „Łaciate” - warte blisko 235 mln zł.
Należąca do firmy Van Pur „Łomża” w tegorocznym zestawieniu „Rzeczpospolitej” znalazła się na 186 pozycji. Warta 46 mln zł marka awansowała aż o 48 pozycji bo w ubiegłorocznym rankingu było dopiero na 234 miejscu.
Wśród najcenniejszych marek z regionu znalazły się także „Milko” SM Mlekpol o wartości 23 mln zł na 256. miejscu i „Wypasione” SM Mlekovita, wycenione na 22 mln zł na 259 pozycji.