Komunikat Prezesa Rady Izby z dnia 20.12.2006
Szanowni Państwo,
Jeszcze raz gorąco zachęcam do wzięcia udziału w naszym wspólnym projekcie – wydaniu katalogu – do którego przyłączyło się już część firm. Głównym założeniem jest wydanie – z okazji 15-lecia istnienia naszej Izby – publikacji, w której znajdą się informacje o działalności Członków ŁIP-H oraz informacje prezentujące nasze miasto i nasz region.
Wydanie wspólnego materiału promocyjnego sprawi, że będziemy mogli razem promować swoje usługi i działalność gospodarczą. Dodatkową zaletą jest także to, że każdy z Członków, którzy zdecydują się na udział w tym projekcie, dysponując katalogiem – na rynku lokalnym, ogólnopolskim oraz międzynarodowym – będzie promować działalność innych Członków Izby.
Chcemy by ta publikacja była także naszym wspólnym materiałem promocyjnym, prezentującym nasze firmy i który pokazałby walory otoczenia, w jakim na co dzień prowadzimy swoją działalność.
Przyjęliśmy założenie, że wydrukowanych zostanie przynajmniej 2500 egzemplarzy folderów w formacie A4.
W katalogu chcemy zamieścić informacje:
ok 20 stron – o naszej Izbie, o naszym mieście i najbliższym otoczeniu;
na pozostałych 100 stronach – informacje o naszych przedsiębiorcach – Członkach ŁIP-H.
Katalog zostanie przygotowany w wersji polsko-angielskiej (tłumaczenie realizuje nasz partner).
Koszt folderu przy minimalnym zamówieniu 25 sztuk wynosi 16 zł/szt.
Proponujemy by każdy Członek Izby przynajmniej 10 egzemplarzy przekazał dla ŁIP-H, tak byśmy mogli nimi swobodnie dysponować i jeszcze bardziej promować naszą działalność.
Podmioty, które zdecydują się na udział w projekcie będą mogły na 1 stronie A4 zaprezentować podstawowe informacje o profilu działalności firmy.
Jednym z naszych celów jest wspólne działanie na rzecz promocji i rozwoju Członków Izby, dlatego mam nadzieję, że pomysł z którym zwracam się do Was - drodzy Członkowie Izby - spotka się z Waszą akceptacją.
Podmioty biorące udział w projekcie będą musiały do realizacji katalogu dostarczyć materiały w formie elektronicznej: logo firmy, dane teleadresowe, zdjęcie lub zdjęcia prezentujące działalność podmiotu oraz krótki opis w języku polskim. (Kontakt w sprawie sposobu dostarczania materiałów - Jacek Babiel - 510 277 622)
Do realizacji tego projektu ważne jest zaangażowanie wielu Członków naszej Izby - tylko w taki sposób będziemy w stanie niewielkim kosztem wydać wspólną publikację, która prezentować będzie różne pola naszego działania.
Na odpowiedzi czekamy jeszcze tylko kilka dni.
Z poważaniem
Prezes Rady Izby
Maciej Krzysztof Zajkowski
mobile 698 666 600
Partnerem w realizacji projektu jest Drukarnia Libra-Print Daniel Puławski.
Kontakt w sprawie udziału w projekcie:
Jacek Babiel
Drukarnia Libra-Print
ul. Piłsudskiego 82
18-400 Łomża
www.libra-print.pl <http://www.libra-print.pl/>
jacek.babiel@libra-print.pl <mailto:jacek.babiel@libra-print.pl>
tel. kom. 510 277 622