poniedziałek, 21 października 2019 napisz DONOS@

Półmaraton łomżyński

Krzysztof Drąg z KM Truchcik Łubianka wygrał I Łomżyński Pólmaraton. W niedzielę na starcie ponad 21 km biegu stanęło 166 zawodników z Polski i zagranicy. Najszybszy z łomżan Janusz Ziółkowski zajął 3 miejsce.

Zawodnicy biegali po specjalnie w tym celu wyznaczonej trasie liczącej ponad 5,5 km. Prowadziła ona ze Skate Parku przy ul. Księżnej Anny ulicami Piłsudskiego, Zawadzką, Sikorskiego i Szosa Zambrowską. Każdy z (pół)maratończyków  musiał przebiec 3,7 okrążeń.
Na starcie stanęli zarówno mężczyźni jak i kobiety. Zwycięzca Krzysztof Drąg z KM Truchcik Łubianka na pokonanie trasy półmaratonu potrzebował 1 godziny, 11 minut i 32 sekund. Jako drugi linie mety przebiegł Michał Smalec z klubu Podlasie Białystok (1:13:50). Najszybszy z Łomżan Janusz Ziółkowski był o niemal cztery i pół minuty wolniejszy od zwycięzcy biegu (1: 15:54).
Wśród kobiet trasę półmaratonu najszybciej pokonała Maria Maj z NTT System-VIKING Team Gdynia – nieco poniżej 1 godziny 30 minut.

Drużynowo zawody wygrał NTT System-VIKING Team Gdynia, przed KM Truchcik Łubianka, Chemik Azoty Puławy i Łomżyńskim Klubem Biegowym.

Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto: finiszujący Lech Antoni Kołakowski w biegu VIPów (fot. Piotr Kozkowski)

 
180410021817.gif
190904015236.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę