Interaktyne wybory Miss World
Wywodząca się z podłomżyńskiego Szepietowa, a dziś działająca w całej Europie środkowej, firma telekomunikacyjna MNI (dawny Szeptel) zawarła umowę z interaktywną obsługę Światowego Finału Konkursu Miss World 2006. Konkurs tym razem odbędzie się w Polsce.
Przedmiotem umowy jest realizacja wszystkich projektów związanych z wykorzystaniem narzędzi i usług interaktywnych, które użyte będą do obsługi organizowanych plebiscytów, głosowań, sondaży, a także do zaoferowania użytkownikom Internetu oraz telefonii mobilnej i stacjonarnej pełnej gamy produktów multimedialnych, związanych z Finałem Konkursu Miss World 2006.
MNI S.A. na zasadzie wyłączności przygotuje i przeprowadzi promowane we wszystkich mediach projekty interaktywne, wykorzystując do tego celu narzędzia telekomunikacyjne z zakresu usług dodanych, oparte na tzw. taryfach Premium Rate.
Działania dotyczące pełnego spektrum rozbudowanego projektu rozpoczną się jeszcze w kwietniu, a ich kulminacja przypadnie na miesiące wakacyjne, bezpośrednio przed Światową Galą Finałową, planowaną na 30 września – podał zarząd spółki w komunikacie.