Odbywające się w Łodzi XII Międzynarodowe Targi Regiony Turystyczne „Na styku kultur” są pierwszą tego typu imprezą targową na których prezentuje się Łomża. Marcin Sroczyński wiceprezydent Łomży podkreśla, że „to sukces”.
W Łodzi prezentuje się około setki wystawców z nie tylko z Polski ale także z wielu krajów Europy – min. z Czech, Hiszpanii, Izraela, Szwecji i Włoch. W imprezie z kilkunastoletnią tradycja uczestniczy także - po raz pierwszy - samorząd Łomży. Jak podkreśla wiceprezydent miasta Marcin Sroczyński Łomża przygotowywała się do tego wydarzenia od dłuższego czasu. - „Jest to zaplanowane działanie. Zostały opracowane i wydrukowane foldery: turystyczny i gospodarczy dotyczące naszego miasta. Zamówiliśmy szereg materiałów promocyjnych i wystartowaliśmy... Wybraliśmy największą imprezę promującą turystykę w kraju. Uważam, że nie należy promować Łomży wśród jej mieszkańców, zaś promocja na terenie województwa podlaskiego może być bardzo ograniczona. Stąd nasza wizyta na targach w Łodzi, a nie na odbywających się za tydzień targach turystycznych w Białymstoku.”
Wiceprezydent dodaje, że łomżyńskie stanowisko budziło zaciekawienie i „widać było prawdziwe zainteresowanie wśród osób zatrzymujących się przy naszym stoisku. Oczywiście należy pamiętać, że są to pierwsze targi w których uczestniczymy i zapewne w tym roku turyści nie zaleją naszego miasta. Najważniejsze, że pierwszy krok został poczyniony i Łomża zacznie funkcjonować we właściwy sposób na turystycznej mapie Polski.”
W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.
W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
Analityki ruchu na naszych serwisach
Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
Personalizowania reklam
Korzystania z wtyczek społecznościowych
Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).
W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.