Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 23 listopada 2024 napisz DONOS@

Zgłoszenia do Podlaskiej Marki

Rozpoczął się nabór do kolejnej 20. już edycji konkursu Podlaska Marka. Do końca lutego br. można zgłaszać firmy, inicjatywy i marki w dziesięciu kategoriach.

Do pokazywania tego co mamy najlepsze i wzajemnej promocji podczas ogłaszania naboru zachęcał marszałek Artur Kosicki. W konkursie mogą wziąć udział produkty pochodzące z terenu województwa podlaskiego, które mają znaczący wpływ na pozytywny wizerunek regionu. Nie mogą w nim z kolei uczestniczyć laureaci poprzednich edycji.

Faworytów można zgłaszać w dziesięciu kategoriach: Produkt spożywczy, Produkt użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo, Biznes, Projekt 4.0 i Marka bez barier – czyli przykłady dobrych rozwiązań dla osób z niepełnosprawnościami.  

– Tradycyjnie, w głosowaniu internetowym, wybierana jest także Podlaska Marka Konsumentów, czyli wydarzenie towarzyszące głównemu konkursowi – przypomniała dyrektor Departamentu Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Promocji urzędu marszałkowskiego Agata Puchalska.

Zgłoszenia przyjmowane są do końca lutego, a laureatów poznamy podczas gali finałowej 24 maja br. W Operze i Filharmonii Podlaskiej.

Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie www.podlaskamarka.pl. 

Podobnie jak w latach ubiegłych gali finałowej towarzyszył będzie wybór Honorowego Ambasadora Województwa Podlaskiego. Tytuł mogą otrzymać organizacje i przedstawiciele różnych sfer życia społecznego: polityki, sportu, kultury i sztuki, edukacji, nauki, działalności społecznej i charytatywnej. 

źródło: podlaskie.eu

 


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę