Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 29 marca 2024 napisz DONOS@

Jak zyskać polskie lajki na FB?

Media społecznościowe nie są już tylko sposób na kontakt ze znajomymi czy zaznaczenie swojej obecności w wirtualnym świecie. Dobrze prowadzone profile mogą stać się szansą na dodatkowe pieniądze pozyskiwane z różnego rodzaju współprac. Aby jednak liczyć na takie kampanie, należy odpowiednio wypromować swój profil - to zaś wcale nie jest takie łatwe. Wyjaśniamy, w jaki sposób możesz szybko i skutecznie zdobyć polskie polubienia, wyróżniając się tym samym na tle konkurencji.

1. Skuteczna promocja strony a polskie lajki - Facebook

2. Zasady reklamowania treści sponsorowanych

3. Czy warto kupować polskie lajki?

Liczba polubień strony na Facebooku - zwłaszcza gdy są to wartościowe polskie lajki - świadczy o popularności danego autora oraz zwiększa szansę na zainteresowanie reklamodawców i firm zainteresowanych współpracą barterową. Warto mieć jednak świadomość, że liczba followersów ma także niebagatelny wpływ na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce.

Skuteczna promocja strony a polskie lajki - Facebook

Zacznijmy od tego, że przy promocji fanpage'a w zasadzie nie ma drogi na skróty. O ile zakupione polubienia strony są w stanie szybko poprawić sytuację, nie mogą stanowić działania samego w sobie. Należy skupić się na kilku dodatkowych aspektach, by skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców, a za ich pośrednictwem, także do reklamodawców. Dopiero później możesz liczyć na odpowiednie działanie zwrotne.

Jak zacząć? Przede wszystkim zacznij od przygotowania konkretnej strategii. Ustal, kto jest twoim odbiorcą, a więc do kogo i w jakim celu mówisz. Na tej podstawie zaplanuj swój wizerunek, publikowane treści konkretnych komunikatów oraz ewentualny sposób reklamy pozwalający nawiązywać relacje z grupą. 

Drugim ważnym elementem jest systematyczność w publikowaniu treści. Nie spamuj kilkakrotnie w ciągu dnia, ale również nie zaniedbuj fanpage'a. Przynajmniej jeden post dzienne to absolutny obowiązek. Jeśli chcesz pozyskiwać wyłącznie polskie konta, twórz w języku polskim. Będzie to miało znaczenie przy przyjmowaniu ewentualnych współprac od potencjalnych klientów w celu promowania produktów. Jeżeli natomiast interesuje cię pozyskiwanie ofert handlowych także od przedsiębiorstw zagranicznych, rozważ prowadzenie profilu w mediach społecznościowych w języku angielskim.

Zasady reklamowania treści sponsorowanych

Jednym z powszechnie praktykowanych sposobów na wyróżnienie się w social mediach jest wykupienie reklamy w systemie reklamowym Ads Facebooka lub za pomocą Google Ads. Rzeczywiście, ta metoda działania jest skuteczna. Jak to działa? Bardzo klarownie. Po prostu tworzysz komunikat reklamowy - przestrzegając konkretnych zasad, na przykład unikając treści manipulacyjnych, dyskryminacyjnych czy obraźliwych treści - ustalając budżet i grupę docelową. Później pozostaje już tylko określić czas i uruchomić kampanię reklamową.

Wady? Niestety, jest kilka. Po pierwsze, spora grupa internautów korzysta z programów blokujących reklamy, także w mediach społecznościowych. Pozostałe osoby czesto są już uodpornione na przekaz reklamowy. Po drugie, reklamując się w serwisach społecznościowych nie masz kontroli nad reakcjami ludzi. Może zdarzyć się, że komentarze i reakcje będą umieszczać także osoby nastawione sceptycznie. Po trzecie wreszcie, regularne działania reklamowe to kosztowna sprawa.

Czy warto kupować polskie lajki?

Odpowiedź na to pytanie brzmi twierdząco. Warto zainwestować w polskie lajki, pod warunkiem, że pochodzą one ze sprawdzonych i realnych profili. Oznacza to, że rozważnie trzeba wybierać firmę, która świadczy tego rodzaju usługi.

tekst płatny

240308092554.png

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę