Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 29 listopada 2024 napisz DONOS@

Dlaczego małe firmy potrzebują wizytówek w 2022 roku ?

Faktem jest, że wizytówki są już od ponad wieku. Aby zaoferować informacje kontaktowe ludziom, którzy spotykają się twarzą w twarz, ten przydatny kawałek został wprowadzony na początku 1900 roku. W tamtych czasach, e-mail lub internet nie istnieje. Wizytówka była dobrą strategią na pozostanie w kontakcie z osobami. Jest rok 2022 i rzeczy znacznie się zmieniły. Jest teraz kilka do komunikowania się, w tym elektronicznie. Czy w dzisiejszym świecie wizytówka ma jeszcze znaczenie? Tak, jest. I to jest to, co ten artykuł będzie zagłębiać się głęboko. Czytaj dalej.

Ewolucja wizytówek na przestrzeni lat

Jak już wcześniej wspomniano, wizytówki są używane od wieków. Ich zastosowanie ciągle ewoluuje. Już w 1700 roku kupcy i szlachta używali najwcześniejszych wizytówek. Były one używane jako środek identyfikacji, a także jako lista tytułów i firm.

Na początku XIX wieku kupcy zaczęli używać wizytówek do promowania swoich usług. Około połowy XIX wieku produkcja wizytówek była masowa. Były one używane przez wiele firm.

Na początku lat 1900, użycie tych kart zaczęło spadać. Stało się tak dlatego, że numery telefonów zaczęły zdobywać renomę. Ale podczas 2 wojny światowej, wykorzystanie wizytówek wzrosło do wymiany danych kontaktowych. W latach 50-tych osoby prywatne i firmy szeroko przyjęły używanie wizytówek.

Również pod koniec lat 90. użycie wizytówek zaczęło spadać. Stało się tak, ponieważ Internet zyskiwał większą popularność wśród osób prywatnych i firm. Jednak w ostatnich latach ich użycie stało się bardziej znaczące w celu wymiany danych kontaktowych. Dziś wizytówki są nadal bardzo istotne dla firm, zwłaszcza małych.

5 korzyści z używania wizytówek dla małych firm w 2022 roku

Istnieją różne korzyści z używania wizytówek jako właściciel małej firmy. Poniżej przedstawiamy niektóre z nich.

  • Niezbędne narzędzie do nawiązywania kontaktów

Obecnie więcej kontaktów odbywa się online. Nie zastąpiło to jednak nawiązywania kontaktów jeden na jeden - zwłaszcza jeśli chodzi o nawiązywanie trwałych relacji z ekspertami w swojej dziedzinie. Z tego powodu konieczne jest posiadanie namacalnego narzędzia, które zawiera najważniejsze informacje.

Podczas rozmowy z kimś oko w oko, żadna cyfrowa opcja nie zastąpi demonstracji fizycznego wręczenia mu czegoś, co pomoże mu zapamiętać spotkanie. Prawdę mówiąc, podczas gdy wizytówki mogą się pomieszać w torbie lub kieszeni, informacje w przestrzeni cyfrowej są znacznie prostsze do zapomnienia w ich kalendarzu lub skrzynce odbiorczej.

  • Wygodny i szybki sposób na dotarcie do Twojej firmy 

Fakt pozostaje faktem - wizytówki są po prostu wygodne. Zakładając, że spotkasz potencjalnego klienta i nie będziesz miał okazji, aby przerwać i porozmawiać, wizytówka pomoże Ci załatwić tę sprawę. 

Ponadto, wizytówki nie muszą być tylko rozdawane twarzą w twarz. Możesz zostawić karty w pobliskich organizacjach (zwłaszcza na tablicy ogłoszeń lub w recepcji. Pomaga to przyszłym leadom lub klientom łatwo znaleźć Twoją firmę i dotrzeć do Ciebie.

  • Buduj wiarygodność i profesjonalny wizerunek

Jeśli chcesz przekazać, że masz swoje działania razem, to wizytówka jest doskonałym sposobem, aby to pokazać. Posiadanie kilku wizytówek pokazuje, że jesteś zawsze gotowy. I że zależy Ci na tym, aby wyglądać profesjonalnie, jak również na nawiązaniu kontaktów. To również dostarcza nowym kontaktom fizyczny zapis tego, czym jest Twoja tożsamość, a także jak można się z Tobą skontaktować - to, co jest szybsze niż typowe szczegóły kogoś na telefonie komórkowym.

  • Poprawa generowania leadów 

Z ładnie wyglądającymi wizytówkami, zawsze możesz zdobyć nowych klientów. Jednak nadal musisz być zaangażowany w dostarczanie czegoś wartościowego. To jest ważne. 

Ogólnie rzecz biorąc, wizytówki powinny być udostępniane wyłącznie po nawiązaniu z kimś wiarygodnego połączenia lub dostarczeniu silnego skoku.

Zawsze dołączaj do nich USP (Unique Selling Proposition) swojej firmy. Może to być wszystko, od wielkiego szczegółu o swojej działalności, do sztuczek i wskazówek. Wymyśl rzeczy, które możesz zaoferować, a których brakuje Twojej konkurencji. 

  • Stwórz niesamowite pierwsze wrażenie

Robienie świetnego pierwszego wrażenia na temat swojego biznesu jest kluczowe. Dzięki temu ludzie będą ją pamiętać. Z dobrą wizytówką jest to osiągalne. Pamiętaj, że nacisk kładziony jest na jakość. 

Postrzegaj wizytówkę jako narzędzie do przedłużenia profesjonalnego wizerunku. Karta, która jest wydrukowana na tandetnym kartonie lub wygląda tanio, będzie miała złe wrażenie. Skup się na jakości. Wizytówki, które są dobrze zaprojektowane i wydrukowane na wysokiej jakości papierze wskazują, że cenisz swój biznes.

Wniosek

Nawet jeśli używanie wizytówek nie jest dziś modne, ich znaczenie jest wciąż aktualne, tak jak było wcześniej. Małe firmy nadal muszą dodawać je do swoich metod promocyjnych. Na koniec odwiedź BIZAY, aby dowiedzieć się więcej o najlepszych Wizytówki.

tekst płatny


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę