Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 29 listopada 2024 napisz DONOS@

VI Akademickie Mistrzostwa Makijażu Fantazyjnego - rozstrzygnięte

Mistrzostwa makijażu to okazja, aby pokazać pasję i zaprezentować własne umiejętności. Tegoroczny konkurs, ze względu na pandemię, nie mógł odbyć się w murach Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży. Zwycięzcy zostali wyłonieni na podstawie przesłanych zdjęć wykonanego przez siebie makijażu.

Łącznie wpłynęło 45 prac konkursowych; 12 prac w kategorii I oraz 35 prac w kategorii II. Komisja konkursowa nie miała łatwego zadania, ponieważ poziom wszystkich prac był bardzo wysoki. Mistrzostwa Makijażu odbyły się pod hasłem „Po drugiej stronie lustra – on line”, a na podium stanęły następujące osoby:

Kategoria I - uczniowie szkół ponadpodstawowych

  • I miejsce- Adrian Hyzopski, uczeń klasy II, Technikum Anagra przy Łódzkiej Szkole Mody-Kosmetologii-Fryzjerstwa, modelka: Oliwia Kubiak
  • II miejsce- Gabriela Dąbkowska, uczennica klasy I, Technikum Anagra przy Łódzkiej Szkole Mody-Kosmetologii-Fryzjerstwa, modelka: Amelia Szymczyk
  • III miejsce- Alan Szymczak, uczeń klasy III, Technikum Anagra przy Łódzkiej Szkole Mody-Kosmetologii-Fryzjerstwa, modelka: Nikola Gradowska
  • Wyróżnienia dla miłośników makijażu za pierwsze kroki w dziedzinie wizażu (kolejność alfabetyczna)
  • Kunda  Zuzanna, uczennica III klasy, Zespół Szkół nr 2 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Ełku, modelka: Gabriela Kunda
  • Wojtkowska Julia, uczennica klasy II, III LO w Łomży im. Żołnierzy Obwodu Łomżyńskiego Armii Krajowej w Łomży, modelka: Julia Piaścik

Kategoria II - studenci i uczniowie szkół kosmetycznych

  • I miejsce – Paulina Wilczewska, studentka I roku kosmetologii,  Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu  Collegium Medicum im. Ludwika Rydgera w Bydgoszczy Wydział Farmaceutyczny, model: Mariusz Wąsicki
  • II miejsce - Karolina Chęcińska, studentka III roku kosmetologii, Bydgoska Szkoła Wyższa, modelka: Anna Kutek
  • III miejsce – Daria Żebrowska, studentka III roku kosmetologii, Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, modelka: Sylwia Żebrowska

Wyróżnienia (kolejność alfabetyczna)

  • Baranowska  Ewa – studentka III roku kosmetologii, Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, modelka: Martyna Chomentowska
  • Bronikowska Monika - studentka III roku kosmetologii,  Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach, modelka: Magdalena Godlewska
  • Duljan Roksana - studentka III roku kosmetologii, Bydgoska Szkoła Wyższa, modelka: Patrycja Balewska
  • Kosek Vivien - studentka II roku kosmetologii, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu,  modelka: Vanessa Kosek
  • Kuczyńska Kamila - studentka III roku kosmetologii, Wyższa Szkoła Medyczna w Białymstoku, modelka: Paulina Michalska
  • Łąpieś Weronika - studentka III roku kosmetologii, Wyższa Szkoła Zdrowia, Urody i Edukacji w Poznaniu, modelka: Natalia Przewucka
  • Murzyn  Angelika Dominika - studentka I roku kosmetologii, Olsztyńska Szkoła Wyższa, modelka: Aleksandra Gonzberg
  • Okurowska Klaudia - studentka I roku kosmetologii, Państwowa  Wyższa Szkołą Informatyki i Przedsiębiorczości  w Łomży, modelka: Nina Gadzińska
  • Pękała Weronika - studentka I roku kosmetologii, Państwowa  Wyższa Szkołą Informatyki i Przedsiębiorczości  w Łomży, modelka: Anna Dzwonkowska
  • Zięba Zuzanna – studentka I roku kosmetologii II stopnia,  Uniwersytet Opolski Wydział Nauk o Zdrowiu, modelka: Monika Dziubek

źródło: PWSIiP w Łomży

 


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę