Sklep Aldi w tym roku
- Nowo budujący się sklep ALDI w Łomży będzie miał około 1450 m2 łącznej powierzchni użytkowej, a sala sprzedaży wyniesie około 1000 m2. Zatrudnienie ma tu znaleźć kilkanaście osób.
ALDI to międzynarodowa sieć dyskontów, posiadająca w Polsce 170 sklepów i zatrudniająca niemal 3500 pracowników. To jedna z wiodących firm handlowych w Europie, do tej pory nie obecna w naszym mieście. W tym roku ma się to zmienić.
- Otwarcie nowego sklepu planowane jest jeszcze w tym roku na przełomie III/IV kwartału – informuje Dominika Juszczyk, Manager Komunikacji i PR ALDI Polska. - Sklep przygotowywany będzie zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji – dodaje.
Jak czytamy w nadesłanej informacji strategia ALDI opiera się na wyselekcjonowanym asortymencie wysokiej jakości w dobrej cenie. Spółka chwali się długotrwałymi, sprawiedliwymi i niezawodnymi relacjami handlowymi z dostawcami oraz spełnieniem wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie.
W kontekście rozwoju asortymentu z pewnością warto podkreślić nacisk na rozwój kategorii świeżych jak pieczywo czy owoce i warzywa, a także nacisk jaki sieć kładzie na polskie pochodzenie produktów. Na półkach, poza oczywiście innym asortymentem, można znaleść produkty bio i wegańskie. Marki własne Aldi odpowiadają na zmieniającą się świadomość ekologiczną i żywieniową klientów, jak np. GutBio z unijnym logiem produkcji ekologicznej, gwarantującym brak sztucznych nawozów i konserwantów czy produkty rybne Golden Seafood czy Fjördens ze znakiem MSC, gwarantującym zrównoważony połów i ochronę oceanów. Niedawno wprowadzono do asortymentu ŚwieżeJesz oraz Mleczna Rzeka, gdzie sieć stawia na świeżość i polskie pochodzenie produktów – czytamy w nadesłanej informacji.
ALDI chwali się swoimi tematycznymi akcjami, m.in. „Kultowe czeskie przysmaki”, „Azja od kuchni”, „Fetujemy w greckim stylu” czy „Polska na talerzu”. Jako jednym z najważniejszych swoich atutów siec wymienia te związane z kategorią świeżych warzyw i owoców, pieczywa i nabiału oraz unikalnych słodyczy, po które najchętniej klienci wracają do sklepów.