Zamknięta bezpośrednia obsługa klientów w łomżyńskim ZUS-ie
Od 11 grudnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie ZUS w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 29, w części dotyczącej spraw zasiłkowych i dochodowych jest niedostępna.
- Klienci nadal mogą składać wnioski oraz dokumenty w łomżyńskim ZUS bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej „Skrzynki na dokumenty” - informuje Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego. - Osoby, które są zainteresowane bezpośrednią wizytą w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych mogą skorzystać z sali obsługi klientów w inspektoracie w Zambrowie, ul. Fabryczna 3a oraz Biurze Terenowym w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 67.
Rzecznik zachęca do wykorzystania elektronicznych środków komunikowania się z ZUS za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, a także przez wideorozmowę z pracownikiem ZUS.
Dokumenty można przesyłać także pocztą na adres placówki: Inspektorat ZUS w Łomży ul. Szosa Zambrowska 29, 18-400 Łomża.
Przypomina, że do dyspozycji klientów jest ogólnopolska infolinia pod numerem tel. 22 560 16 00, dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Dla zainteresowanych Polskim Bonem Turystycznym dostępna jest specjalna infolinia pod numerem tel. 22 11 22 111.
- Dla mieszkańców Łomży został uruchomiony dodatkowy numer telefonu do kontaktu: 86 215 86 10 - przekazuje Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.