Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 08 marca 2021 napisz DONOS@

Letnie rekordy Browaru Łomża

Gorące lato sprzyjało piwowarom, także tym produkującym „Łomżę”. „Tego lata dwukrotnie pobiliśmy miesięczny rekord sprzedaży” – chwali się na łamach magazynu „Pełną Pianą” prezes Browaru Łomża Andrzej Rutkowski. Najpierw w czerwcu Browar Łomża sprzedał 66 tys. 522 hektolitrów piwa, po czym rekord ten pobił w sierpniu sprzedając jeszcze o 87 hl więcej.

Łącznie po ośmiu miesiącach 2005 roku Browar Łomża sprzedał o blisko 5% więcej piwa niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wzrost imponujący zważywszy, że także w ubiegłym roku Browar Łomża istotnie zwiększał swoją produkcję.
Andrzej Rutkowski podkreśla., że Browarem Łomża kieruje już od dwóch lat. - „W tym czasie(...) z firmy balansującej na skraju bankructwa staliśmy się przedsiębiorstwem przeżywającym wyraźny rozwój i odnoszącym sukcesy rynkowe. Dodatni wynik finansowy, dobra płynność finansowa (mimo wciąż niemałych zobowiązaniach z tytułu leasingu) oraz stale rosnącą sprzedaż, to niezaprzeczalne dowody tej przemiany” - argumentuje prezes Browaru Łomża.

Browar urośnie?
Andrzej Rutkowski podał także, że systematycznie rosnąca sprzedaż produkowanych w Łomży piw stawia firmę przed rozważeniem decyzji o rozbudowie zakładu. - „Zbliżamy się do górnego poziomu wykorzystania posiadanych mocy wytwórczych” - napisał Rutkowski. Ujawnił także, że „na zlecenie Zarządu (Browaru Łomża) prowadzone są w tej sprawie stosowne analizy.”

 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę