sobota, 23 czerwca 2018 napisz DONOS@

Nikt nie chciał miejskich działek

Nie było żadnego zainteresowania ze strony przedsiębiorców dwiema działkami, które po raz kolejny na sprzedaż wystawiło miasto Łomża. Chodzi o ponad hektarową działkę na Grabówce (przy ul. Nowogrodzkiej), oraz żwirownię w Starych Modzelach o powierzchni ponad 2,5 ha. Ze sprzedaży obu do kasy miasta miało wpłynąć ponad 2 mln zł.

Działka na Grabarce, za którą miasto chciało ok. 1,1 mln zł netto. Jej kupnem w tej cenie nikt nie był zainteresowany.
Działka na Grabarce, za którą miasto chciało ok. 1,1 mln zł netto. Jej kupnem w tej cenie nikt nie był zainteresowany.

Przetargi na sprzedaż tych nieruchomości władze miasta ogłosiły na przełomie stycznia i lutego, ale licytacje miały odbyć się dziś przed południem. Cena wywoławcza działki na Grabówce została ustalona w wysokości 1 mln 91 tys. zł netto. To działka, tuż przy wyjeździe z miasta, za zajezdnią autobusową, która wydzielona została z nieruchomości użytkowanej przez zieleń miejską. 
Druga wystawiana na sprzedaż nieruchomość to dawna żwirownia w Starych Modzelach. Choć jest oddalona o oko. 10 km do Łomży stanowi własność miasta. Działka ma powierzchnię ponad 2,5 ha, a jej cena wywoławcza została ustalona na 917 tys. zł netto. 
Jak się okazało zakupem tych miejskich nieruchomości nikt nie był zainteresowany. Do 10 kwietnia na konto Urzędu Miejskiego nie wpłacono wymaganych wadium, dlatego planowane na dziś przetargi nie odbyły się.


 
180410021817.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę