niedziela, 15 lipca 2018 napisz DONOS@

Mniej eMPeKów

Ponad 30 kursów autobusów komunikacji miejskiej zniknie w Łomży. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji wprowadza zmiany w rozkładzie jazdy. Cięcia wchodzą w życie w sobotę i dotyczą przede wszystkim porannych i wieczorny kursów w sumie 7 linii.

Kursy autobusowe MPK, które zostały skasowane
Kursy autobusowe MPK, które zostały skasowane

- Z przeprowadzonych w 2017 r. oraz powtórzonych w styczniu 2018 roku pomiarów napełnienia wyłonione zostały przejazdy, których dalsze utrzymywanie jest niezasadne – korzysta z nich znikoma ilość osób – podaje Janusz Nowakowski, dyrektor MPK Łomża. 
Zlikwidowanych będzie 16 kursów autobusowych z rozkładu obowiązującego w dni powszednie, 8  z rozkładu sobotniego i 9 z tych, które dotychczas kursowały w niedziele i święta.  
Najwięcej zlikwidowanych kursów – 10 jest na linii autobusowej nr 3 (PRZYKOSZAROWA - Zawadzka - Sz. Zambrowska - Giełczyńska - Pl. Kościuszki - Al. Legionów - Sikorskiego - Spokojna - Piłsudskiego – PRZYKOSZAROWA), 7 linia nr 2 (W. S. AGROBIZNESU - Poznańska - Aleja Legionów - Polowa - Giełczyńska - Pl. Kościuszki (DELIKATESY) - W. Polskiego - W. S. AGROBIZNESU (FADOM)) i 5 linii nr 4 (PNIEWO - Rybno - Siemień - Zosin - St. Łomża - Zdrojowa - Sikorskiego - Sz. Zambrowska - Giełczyńska - Pl. Kościuszki - Aleja Legionów - Poznańska - W. S. AGROBIZNESU).
Ograniczenia liczby kursów dotyczą także linii 5 (3 kursy), linii 8 (2 kursy), linii 11 (2 kursy), linii 13 (3 kursy).


 
180410021817.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę