Przejdź do treści Przejdź do menu
wtorek, 10 grudnia 2024 napisz DONOS@

Prawo jazdy zdaje co drugi

20 łomżyńskich ośrodków nauki jazdy szkoliło w ubiegłym roku kandydatów na kierowców. O tym, który z nich jest najlepszy trudno jednoznacznie rozstrzygać, choć przesłanką ku temu mogą być publikowane co roku analizy statystyczne w zakresie średniej zdawalności osób szkolonych w ośrodkach szkolenia kierowców na terenie miasta Łomża. Ta za 2017 rok właśnie została opublikowana przez Urząd Miejski.

Na liście są 22 szkoły jazdy, przy czym z dokumentu wynika, że dwie nie prowadziły działalności w ubiegłym roku. Statystycznie absolwenci wszystkich ośrodków szkolenia kierowców w Łomży mieli lepsze wyniki na egzaminie praktycznym niż teoretyczny. Zdawalność tego pierwszego wyszła na poziomie 57,35%, a tego drugiego 53,82% - wynika z zestawienia przygotowanego przez  Adama Maciejewskiego kierownika oddziału komunikacji Centrum Obsługi Mieszkańców UM Łomża. Różnica niewielka, ale w przypadku poszczególnych szkół jest znacznie większa. W przypadku egzaminów praktycznych najlepszy z wyników ośrodków wskazuje na zdawalność na poziomie 84%, a najsłabszy zanotowany wynik to 40%. W przypadku egzaminów teoretycznych rozpiętość jest od niespełna 42% do 70%.
Mankamentem zestawienie jest tylko brak liczby kursantów przystępujących do egzaminów z poszczególnych szkół jazdy, ale publikacji takich danych prawo w Polsce nie wymaga. 
Analizę statystyczną za 2017 r. w zakresie średniej zdawalności osób szkolonych w ośrodkach szkolenia kierowców na terenie miasta Łomża publikujemy w załączniku do tego artykułu.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę