Przejdź do treści Przejdź do menu
środa, 24 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Łomża w finale o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski”

Łomża pokonała Białystok, Bielsk Podlaski i Zambrów i wygrała wojewódzkie rozgrywki o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” i sprzęt AGD o wartości 10 tys. zł. W poniedziałek ruszy drugi etap plebiscytu w którym o dobroczynne nagrody o wartości 40 tys. zł od Grupy Energa, rywalizować będzie 16 najładniej oświetlonych miejscowości Polski.

O wejście do finału Plebiscytu „Świeć się z Energą” walczyły 143 miasta. Najładniej oświetlone wybierają internauci na stronie SwiecSie.pl. W województwie podlaskim rywalizację, tak jak ro temu wygrała Łomża, która teraz w finalne spotka się z 15 innymi zwycięzcami rozgrywek wojewódzkich. Wszyscy finaliści otrzymają ufundowane przez Energę praktyczne urządzenia marki Amica o łącznej wartości 10 000 zł. W skład każdego zestawu wchodzi: kuchnia elektryczna,  zmywarka, dwie lodówki, dwie  pralki, dwie  mikrofale,  dwa  blendery, dwa parowary, sokowirówka i  dwa  czajniki elektryczne.
Miasto, które zdobędzie tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” otrzyma dodatkowy sprzęt AGD o wartości 40 000 zł. Wszystkie nagrody trafią do domów dziecka, ubogich rodzin i osób starszych. W tegorocznym finale plebiscytu „Świeć się z Energą” walczą: Aleksandrów Łódzki, Bydgoszcz, Częstochowa, Legnica, Łomża, Mrągowo, Nowa Sól, Olkusz, Opole, Ostrów Wielkopolski, Pelplin, Połczyn-Zdrój, Radom, Stalowa Wola, Starachowice oraz Zamość. Głosy będzie można oddawać codziennie  na stronie SwiecSie.pl albo za pośrednictwem dedykowanej aplikacji od 8 do 15 stycznia.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę