Stacja Statoil w Łomży zmienia nazwę na Circle K
W czwartek 14 grudnia rozpoczyna się rebranding stacji Statoil na Circle K w Łomży – zapowiada właściciel sieci zapowiadając z tej okazji okolicznościowe rabaty: 10 – 15 groszy na litrze paliwa dla klientów z firmową kartą. Dla wszystkich innych za połowę ceny będą kawa, hot dogi, myjnia i... letni płyn do spryskiwaczy.
Właściciel Circle K Polska, czyli kanadyjska Grupa Alimentation Couche-Tard, jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego. Po zakupie Statoil Fuel & Retail w 2012 r. Grupa otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Niedługo później, w 2015 r., Couche-Tard podjęła decyzję, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Grupy, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach. W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Skandynawii (Norwegia, Szwecja i Dania) oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Jak zapowiedziano w komunikacie prasowym zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie nadal pracował ten sam zespół pracowników. Zmiana marki nie będzie miała też żadnego wpływu na ofertę produktową sieci.