Pepees rozpoczyna kampanię ziemniaczaną
Do grudnia łomżyńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego PEPEES S.A. chce pozyskać 230 tysięcy ton ziemniaków. Spółka współpracuje z ponad 1300 plantatorami z centralnej, wschodniej i północno-wschodniej Polski. - Dbając o swoich plantatorów i szanując ich pracę, PEPEES S.A. w tym roku będzie przyjmował ziemniaki całą dobę. Zależy nam na płynności, nie chcemy, aby przewoźnicy musieli stać w kolejkach – podkreśla prezes spółki Wojciech Faszczewski zapewniając, że „spółka będzie wypłacała pieniądze za dostawy terminowo.”
Prezes Faszczewski podkreśla także, że: „najważniejszym aspektem współpracy z plantatorami i rolnikami stanowi partnerskie podejście do wzajemnej współpracy oraz zachowanie postawy otwartości i wzajemnego zrozumienia.
- Jako spółka pragniemy wychodzić naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom plantatorów, z którymi budujemy trwałe relacje tak biznesowe, jak i personalne – mówi.
Od ponad pięćdziesięciu lat zakład w Łomży jesienią skupuje ziemniaki. PEPEES to największy zakład przetwórstwa ziemniaka skrobiowego w kraju i marka znana dobrze także za granicą. Ziemniaki przetworzone są na: skrobię ziemniaczaną, glukozę krystaliczną i maltodekstrynę, syropy glukozowe, grysik, płatki oraz białko ziemniaczane. Wśród odbiorców tych produktów są np. Nestle Polska, Grupa Animex, Sokołów S.A., Jeronimo Martins Polska, Tesco, firmy farmaceutyczne np. Teva , GlaxoSmithKline a także firmy m.in. z Łotwy, Korei Południowej czy Hiszpanii.