sobota, 16 grudnia 2017 napisz DONOS@
171215122325.gif

Piątnica coraz droższa

W ciągu roku wartość marki OSM Piątnica wzrosła o 17%. Według wycen ekspertów ta marka w 2016 roku warta była 394,3 mln zł wobec 336,5 mln zł rok wcześniej. W ślad za tym w rankingu najcenniejszych polskich marek dziennika „Rzeczpospolita” piątnicka mleczarnia awansowała z 41. na 35. pozycję.

Po raz 13., z inicjatywy dziennika Rzeczpospolita, grupa ekspertów stworzyła ranking 330 polskich marek. Podstawowym kryterium rankingu jest wartość marki szacowana w oparciu o osiągane przez nią obroty oraz jej siłę i moc. Na liście Najcenniejszych Polskich Marek jest 10 produktów z województwa podlaskiego.
Najwyżej - na 7 miejscu uplasowała się wysokomazowiecka Mlekovita, która zanotowała 3-procentowy wzrost wartości marki. OSM Piątnica, który zyskała w ciągu roku na wartości aż 17% jest na 35. pozycji i wyprzedza m.in. markę „Łaciate” grajewskiego Mlekpolu, który jest na 40. miejscu.

Wśród Najcenniejszych Polskich Marek znalazła się także „Łomża”. Dziś należąca do Van Pur piwna marka jest na 148. miejscu.


 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0