Przejdź do treści Przejdź do menu
niedziela, 01 grudnia 2024 napisz DONOS@

Pepees miał stratę w I kw., sprzedaż spadła o 40%

Producent piwa i skrobi ziemniaczanej, łomżyński Pepees, stracił w I kw. 135 tys. zł wobec zysku w wysokości 3,8 mln zł w analogicznym okresie rok temu. Sprzedaż wyniosła zaledwie 16 mln zł, czyli 40 procent mniej niż w I kw. 2004. Tak drastyczny spadek Pepees tłumaczy ograniczeniem limitu produkcyjnego przez Unię Europejską oraz dużą podaż wyrobów ziemniaczanych na polskim rynku i niższą opłacalność eksportu ze względu na umocnienie się złotówki.

Spółka podała w komentarzu do raportu, że oczekuje podobnego poziomu sprzedaży w II kw. 2005.

Dodajmy, że od stycznia cena akcji spółki notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych spadła o ponad 10 zł. O ile w pierwszych dniach stycznia za jedną akcję PEPEES płacono po około 44 zł, dziś cena ta wyniosła poniżej 34 zł. W skali roku spadek sięgnął niemal 50% wartości. W maju 2004 roku akcje PEPEES-u chodziły nawet po 62 zł.

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę