środa, 19 września 2018 napisz DONOS@

Dzień bez telefonu

Mieszkańcy Łomży, którzy dziś o poranku podejmowali próby dodzwonienia się do ratusza już wiedzą, że ta sztuka się nie udaje. To dlatego, że doszło do awarii centrali telefonicznej w Urzędzie Miejskim. Ratusz prosił interesantów o kontakt osobisty lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Awarię udało się usunąć dopiero na koniec dnia. Ratusz poinformował o tym o 15.27 - czyli na 3 minuty przez zamknięciem urzędu.

O poranku Łukasz Czech z ratusza przekazywał, że wiadomo jak długo będzie trwało usuwanie awarii. Przez cały dzień kontakt z miejskimi urzędnikami był możliwy albo osobiście, albo za pośrednictwem adresu mailowego ratusz@um.lomza.pl.


 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę