MPEC rekordowo się promuje
Ubiegłoroczne wydatki na reklamę Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Łomży były rekordowo wysokie. Miejska spółka wydała na nie ponad 47 tysięcy złotych. To blisko 4 razy więcej niż w 2013 roku.
Wydatki miejskiej spółki na reklamę ujawnił wiceprezes Ryszard Fiedorowicz w odpowiedzi na interpelację radnego Wiesława Grzymały. Radny chciał dowiedzieć się ile miejskie spółki wydaja na promocje i reklamę i czy w ten sposób wspierają ŁKS Łomża. Okazuje się, że w ciągu ostatnich 5 lata zarówno MPEC jak i Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, ŁKS-u nie wspierały i póki co nie planują tego robić. Ciekawe jest natomiast porównanie wydatków ponoszonych przez spółki na reklamę w poszczególnych latach. Z zestawienia wynika, że MPEC w ubiegłym roku na reklamę wydało rekordowo dużo pieniędzy - 47 tysięcy 467 złotych. To blisko czterokrotny wzrost wydatków na reklamę w porównaniu z 2013 rokiem, gdy miejska spółka wydała na ten cel niespełna 13 tys. zł.
Dodajmy, że ubiegłoroczny zysk spółki też był rekorodow wysoki i wyniósł ponad 2,6 miliona złotych.
W tym samym czasie wydatki na reklamę drugiej miejskiej spółki MPWiK wzrosły z 10 tys. zł do 12 tys. zł.