środa, 18 lipca 2018 napisz DONOS@

„Eksperyment” na Starym Rynku

Radni Łomży zdecydowaną większością głosów zgodzili się na czasowe – od czerwca do września – zniesienie opłat za postój samochodów w obrębie Starego Ryku. To jak podkreślał wiceprezydent Andrzej Garlicki pomysł lokalnych przedsiębiorców „na przywrócenia życia miejskiej starówce”.

Za przyjęciem uchwały głosowało 16 miejskich radnych, 2 było przeciw i 2 się wstrzymało od głosu. Formalnie ma to być wyłączenie ulic Starego Rynku na okres od 1 czerwca do 30 września 2015 roku ze Strefy Płatnego Parkowania. W zamysłach inicjatorów ma przyczynić się do zwiększenie liczby klientów w sklepach i punktach usługowych w tej części miasta. I choć w dyskusji radnych przeważały głosy, że to nie skłoni mieszkańców miasta do rezygnacji z robienia zakupów w galeriach handlowych na południu miasta, ale radni zgodzili się na ten „eksperyment” jak określił to radny Tadeusz Zaremba.

Strefa Płatnego parkowania w Łomży powstała w 2003 roku. Poza Starym Rynkiem obejmuje także część ul. Długiej, ul. Krótką, Dworną  od Giełczyńskiej do Sienkiewicza oraz nie ma całe ul. Sienkiewicza i Sadową. Normalnie pierwsza godzina postoju samochodu w tej strefie kosztuje 1,5 zł, druga 1,6 zł, trzecia 1,7 zł, a każda następna 1,4 zł.

Z wyliczeń miejskich urzędników wynika, że po wyłączeniu Starego Rynku ze Strefy Płatanego Parkowania na cztery miesiące przełoży się na zmniejszeni wpływów o ponad 17,5 tys zł.


 
180410021817.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę