Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 05 grudnia 2020 napisz DONOS@

Kara za nadprodukcję mleka w granicach 60-70 groszy

Wysokość przekroczenia przez Polskę kwoty krajowej dostaw mleka w roku kwotowym 2014/2015 wyniesie ok. 6 % - podała Agencja Rynku Rolnego po podsumowaniu dostaw mleka za marzec, czyli ostatni miesiąc roku kwotowego. Z szacunków Agencji wynika, że kara za przekroczenie indywidualnych limitów produkcji mleka może wynieść ok. 60-70 groszy za kilogram przekroczenia.

W miesiącach kwiecień 2014 r. – marzec 2015 r. do podmiotów skupujących dostarczono ok. 10,51 mld kg mleka po przeliczeniu na mleko o referencyjnej zawartości tłuszczu (wg danych zaczytanych do systemu informatycznego ARR na dzień 27.04.2015 r.). To o 4,25% więcej niż w poprzednim roku. Według wyliczeń Agencji stopień wykorzystania kwot indywidualnych przysługujących dostawcom hurtowym po 12 miesiącach roku kwotowego 2014/2015 wyniósł ok. 105,87%. Natomiast szacunkowy stopień wykorzystania kwoty krajowej dostaw ukształtował się na poziomie 105,83%.
- Wysokość przekroczenia przez Polskę kwoty krajowej dostaw w roku kwotowym 2014/2015 wyniesie ok. 6 %, co skutkować będzie koniecznością uiszczenia opłaty wyrównawczej w wysokości znacząco wyższej niż opłata za rok kwotowy 2013/2014 – podała Agencja w komunikacie.
Wcześniej prognozują wysokość opłaty ARR podawała, że przy założeniu, iż krajowa kwota dostaw zostanie przekroczona o ok. 6 % - opłata jednostkową może wynieść ok. 60-70 groszy za kilogram przekroczenia.


 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę