Z Łomży do Perły...
Przez kilka lat odpowiadał za markę „Łomża”. Stał za poszukiwaniami piwa „na ŁO”, był, gdy to Łomża była „małym browarem z dużym piwem”, oraz gdy rodził się „łomżing”. Teraz branżowa prasa doniosła, że pochodzący z Łomży Maciej Ładwiński objął funkcję dyrektora ds. marketingu w firmie Perła - Browary Lubelskie. - Lata pracy z marką „Łomża” będę zawsze wspominał z dużym sentymentem – mówi Ładwiński. - Była to moja pierwsza poważna praca zawodowa zaraz po ukończeniu studiów, okres nabywania doświadczeń i znakomita możliwość doskonalenia marketingowego warsztatu. Poznałem wspaniałych ludzi, od których dużo się nauczyłem, a z wieloma się zaprzyjaźniłem.
Ładwiński pracę z „Łomżą” zaczynał jeszcze gdy browar był cały „łomżyński” w Łomży. Z „Łomżą” był w Warszawie gdy nowy właściciel browaru i marki, duński koncern Royal Unibrew, centralę przeniósł do stolicy, a także później po przejęciu spółki w 2011 roku przez Van Pura. Jako senior brand manager przez kilku lat dbał o to aby marka „Łomża”, której w ubiegłym stuknęło 45 lat miała się jak najlepiej. Kilka miesięcy temu nieoczekiwanie rozstał się z „Łomżą”.
- Myślę, że z racji wykonywanych obowiązków udało mi się nie tylko rozsławić sam produkt, ale również przyczynić się do promocji naszego miasta – ocenia Maciej Ładwiński. - Niestety nie wszystko w naszym życiu, w szczególności zawodowym, zależy wyłącznie od nas, stąd dziś przede mną nowe, myślę że nie mniej interesujące wyzwania.
Teraz już jako dyrektor ds. marketingu w Perła - Browary Lubelskie będzie odpowiadał za całość aktywności marketingowych, przede wszystkim marki Perła w skali regionalnej i ogólnopolskiej.