Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 28 marca 2024 napisz DONOS@

Z Łomży do Perły...

Główne zdjęcie
Maciej Ładwiński

Przez kilka lat odpowiadał za markę „Łomża”. Stał za poszukiwaniami piwa „na ŁO”, był, gdy to Łomża była „małym browarem z dużym piwem”, oraz gdy rodził się „łomżing”. Teraz branżowa prasa doniosła, że pochodzący z Łomży Maciej Ładwiński objął funkcję dyrektora ds. marketingu w firmie Perła - Browary Lubelskie. - Lata pracy z marką „Łomża” będę zawsze wspominał z dużym sentymentem – mówi Ładwiński. - Była to moja pierwsza poważna praca zawodowa zaraz po ukończeniu studiów, okres nabywania doświadczeń i znakomita możliwość doskonalenia marketingowego warsztatu. Poznałem wspaniałych ludzi, od których dużo się nauczyłem, a z wieloma się zaprzyjaźniłem.

Ładwiński pracę z „Łomżą” zaczynał jeszcze gdy browar był cały „łomżyński” w Łomży. Z „Łomżą”  był w Warszawie gdy nowy właściciel browaru i marki, duński koncern Royal Unibrew, centralę przeniósł do stolicy, a także później po przejęciu spółki w 2011 roku przez Van Pura. Jako senior brand manager przez kilku lat dbał o to aby marka „Łomża”, której w ubiegłym stuknęło 45 lat miała się jak najlepiej. Kilka miesięcy temu nieoczekiwanie rozstał się z „Łomżą”.
- Myślę, że z racji wykonywanych obowiązków udało mi się nie tylko rozsławić sam produkt, ale również przyczynić się do promocji naszego miasta – ocenia Maciej Ładwiński. - Niestety nie wszystko w naszym życiu, w szczególności zawodowym, zależy wyłącznie od nas, stąd dziś przede mną nowe, myślę że nie mniej interesujące wyzwania.
Teraz już jako dyrektor ds. marketingu w Perła - Browary Lubelskie będzie odpowiadał za całość aktywności marketingowych, przede wszystkim marki Perła w skali regionalnej i ogólnopolskiej.

240308092554.png

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę