piątek, 24 maja 2019 napisz DONOS@

Bilardowe Grand Prix Polski w Klubie 54

Adam Ewald z klubu Trefl Sopot wygrał odbywający się w weekend w Łomży turniej bilardowy WIK POL TUR Grand Prix Polski odmiana 14/1. W sumie od rozgrywek przystąpiło ponad 60 zawodników z całego kraju. W tej grupie było kilku łomżan, a najlepszy z nich Tomasz Struk doszedł do ćwierćfinałów.

Mistrzostwa odbywały się w „Klubie 54”. Była to pierwsza tak duża impreza bilardowa w Klubie i Łomży. Oto wyniki ćwierćfinałów, półfinałów i finału rozgrywek:

Ćwierćfinały:
Jacek Walter (Zakręcona Bila Poznań) - Tomasz Struk (Klub 54 Łomża) 75:54;
Mateusz Śniegocki (WIK Hades Poznań) - Karol Skowerski (Contact Kielce) 75:47;
Adam Skoneczny (Duet Tomaszów Mazowiecki) - Tytus Kanik (WIK Hades Poznań) 2:75;
Adam Ewald (Trefl Sopot) 34:75 - Hubert Łopotko (Trefl Sopot) 73:75

Półfinały:
Jacek Walter (Zakręcona Bila Poznań) - Mateusz Śniegocki (WIK Hades Poznań) 18:75;
Tytus Kanik (WIK Hades Poznań) - Adam Ewald (Trefl Sopot) 73:75;

Finał:
Mateusz Śniegocki (WIK Hades Poznań) - Adam Ewald (Trefl Sopot) 36:75

Klasyfikacja:
1. Adam Ewald (Trefl Sopot) 73:75
2. Mateusz Śniegocki (WIK Hades Poznań)
3. Jacek Walter (Zakręcona Bila Poznań); Tytus Kanik (WIK Hades Poznań)
5. Tomasz Struk (Klub 54 Łomża); Karol Skowerski (Contact Kielce); Adam Skoneczny (Duet Tomaszów Mazowiecki); Hubert Łopotko (Trefl Sopot)
Foto: Adam Ewald z klubu Trefl Sopot - zwycięsca turnieju
Foto:
Foto:
Foto: Tomasz Struk (Klub 54 Łomża) - V miejsce
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:

 
190401023634.png
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę