wtorek, 23 października 2018 napisz DONOS@

Zespół ds. budżetu obywatelskiego Łomży już jest. Można dopytywać

Ewa Sznejder, była dziennikarka, a od połowy ubiegłego roku doradca prezydenta Łomży ds. „komunikacji społecznej” została przewodnicząca Zespołu Koordynującego, który zajmował się będzie realizacją pierwszego budżetu obywatelskiego w Łomży. Zadania do realizacja w ramach 300 tys zł – czyli środków przeznaczonych przez radnych Łomży na tegoroczny budżet obywatelski - będzie można zgłaszać za dwa tygodnie.

W skład Zespołu Koordynującego, poza piątką pracowników ratusza weszła także trójka miejskich radnych, oraz siedmiu przedstawicieli łomżyńskich rad osiedli.  
1. Ewa Sznejder – Przewodnicząca Zespołu 
2. Maciej Głaz – Przedstawiciel Rady Miejskiej 
3. Andrzej Grzymała – Przedstawiciel Rady Miejskiej 
4. Andrzej Modzelewski – Przedstawiciel Rady Miejskiej 
5. Henryk Chojnowski – Przedstawiciel Rady Osiedla 
6. Dariusz Domasiewicz – Przedstawiciel Rady Osiedla 
7. Krzysztof Kempa – Przedstawiciel Rady Osiedla 
8. Stanisław Oszkinis – Przedstawiciel Rady Osiedla 
9. Andrzej Podsiadło – Przedstawiciel Rady Osiedla 
10. Piotr Wycik – Przedstawiciel Rady Osiedla 
11. Leszek Zalewski – Przedstawiciel Rady Osiedla 
12. Marek Raszczyk – Wydział Inwestycji UM Łomża 
13. Elżbieta Kawalec – Referat Zamówień Publicznych UM Łomża 
14. Łukasz Czech – Wydział Organizacji i Obsługi UM Łomża 
15. Adam Szymański – Wydział Inwestycji UM Łomża

Zadania do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego  mogą zgłaszać mieszkańcy Miasta w liczbie minimum 10 osób, którzy w dniu zgłoszenia ukończyli 16 lat. Zgodnie z zatwierdzonym przez prezydenta regulaminem zgłaszane mogą być tylko zadania „polegające na budowie lub innych robotach budowlanych dotyczących elementu infrastruktury miejskiej”. Od dzisiaj do 9 kwietnia w Urzędzie Miejskim odbywają się dyżury urzędników, którzy mają pomóc osobom zgłaszającym swoje pomysły. 
- Podczas dyżurów urzędnicy mają za zadnie wyjaśnić wszelkie kwestie, doradzić jak przygotować kosztorys zadania, sprawdzić czy będzie realizowane na majątku miejskim oraz czy mieści się w katalogu zadań samorządu, tak by móc prawidłowo zgłosić zadanie do realizacja w ramach budżetu obywatelskiego – przekazuje Łukasz Czech z ratusza.
Dyżury urzędników odbywają się w godz. od 13:30 do 15:30, w pokojach 216 (Inwestycje - tel. 86 2156828) i 212 (Nieruchomości - tel. 86 2156805) Urzędu Miejskiego w Łomży.

Wybór projektów do realizacji, po wcześniejszym ich zaopiniowaniu przez miejskich urzędników i akceptacji przez  Zespół Koordynujący ma odbywać się od 12 do 26 maja.

181019011825.gif

 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę