Przejdź do treści Przejdź do menu
wtorek, 23 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Z Łomży w konkursie Polska Architektura XXL

Budynek Instytutu Technologii Żywności i Gastronomii Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomża rywalizuje o tytuł najciekawszej realizacji 2013 roku. Plebiscyt Polska Architektura XXL, który ma pokazać tendencje w polskiej architekturze, już po raz szósty organizuje grupa wortali Sztuka-Architektury. Budynek z Łomży znalazł się wśród 11. budynków publicznych i konkuruje m.in. Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie, Biblioteka Raczyńskich w Poznaniu czy Business Garden w Warszawie.

Budynek Instytutu Technologii Żywności i Gastronomii PWSIiP zaprojektował Jan Kabac z Biura Projektowego Arkon.  
„Ten wyjątkowo udany obiekt – to dowód na to, że również w prowincjonalnych ośrodkach znaleźć można dobre współczesne realizacje architektoniczne – opisują autorzy plebiscytu budynek znajdujący się przy skrzyżowaniu ulic Studenckiej i Poznańskiej w Łomży. - Zespół Jana Kabaca na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży opracował bryłę nowoczesną i dynamiczną. Choć pozornie gmach wydaje się dość prosty, podzielenie go na mniejsze skrzydła oraz wprowadzenie kolorowych szyb zbudowało wrażenie pasującej do uczelnianego obiektu ekspresji.” 

Do końca lutego 2014 roku na stronie www.sztuka-architektury.pl można oddawać swoje głosy na najlepsze obiekty, wzniesione w Polsce w roku ubiegłym. Każdy możne zagłosować na jego zdaniem najlepszy, najciekawszy, najbardziej oryginalny czy nowoczesny gmach.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę