Przejdź do treści Przejdź do menu
środa, 24 kwietnia 2024 napisz DONOS@

MPEC o pieniądzach na sponsoring nic nie powie, bo „nie są to pieniądze publiczne czyli podatników”

Główne zdjęcie
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Łomży

Ile Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Łomży zapłaciło za „sponsora strategicznego” gali bokserskiej i ile dorzuciło się do koncertu Eleni ma pozostać tajemnicą. Ryszard Fiedorowicz, jeden z zastępców Prezesa MPEC, odpowiedzi na nasze pytania, rozesłał do wszystkich redakcji w mieście. Niestety kwot w niej nie podał. Uzasadnia to „po dżentelmeńsku tj. nie rozmawiając (pisząc) o pieniądzach, z tą uwagą, że nikt nam tych pieniędzy nie daje za darmo i że nie są to pieniądze publiczne czyli podatników”.

Fiedorowicz zaznacza, że MPEC sp. z o.o. w Łomży jest spółką prawa handlowego. Swoja działalnością musi na siebie zarobić. I zarabia wytwarzając, dostarczając i sprzedając produkt w postaci energii cieplnej.
Jak przekonuje, „jedną z form pozyskiwania i utrzymywania we współpracy mieszkańców Łomży korzystających z naszego ciepła sieciowego, których jak szacujemy, mamy w Łomży ok. 40 000 - jest reklama i promocja przedsiębiorstwa.” 
- Prezentując „masowemu odbiorcy” – nasze logo, zalety ciepła sieciowego, adres strony internetowej jesteśmy przekonani, że przekłada się to na wiedzę o naszej firmie, na decyzje o podłączeniu się do miejskiej sieci ciepłowniczej – napisał Fiedorowicz.  - Przedsięwzięcia typu „Łomżyński Wieczór Wigilijny” czy „Łomżyński Fight Night II”, odbywają się w okresie zimowym i z natury rzeczy budzą skojarzenia z określeniami takimi jak: zima, ciepło itp. Bodźce audiowizualne w takiej przestrzeni prowadzą do podświadomego zapamiętania MPEC-u jako dostawcy ciepła i ten aspekt świadomości podprogowej staramy się wykorzystywać.

***
bez komentarza


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę