Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 22 września 2023 napisz DONOS@

Trochę tańsze oferty na halę targową

Od blisko 8,3 mln zł do niemal 9,9 mln zł wynoszą złożone oferty w drugim przetargu na budowę hali targowej na miejskim targowisku przy dworcu PKS. Oferty są o kilka procent niższe niż w poprzednim, ale też jest ich trochę mniej. W pierwszym przetargu wystartowało 11 firm, trym razem jest ich 8.

Hala targowa ma mieć około 100 metrów długości i blisko 30 szerokości. W budynku ma być 86. pawilonów „na wynajem” dla handlu i usług, wraz z zapleczem sanitarnohigienicznym i pomieszczeniami technicznymi do obsługi obiektu oraz pomieszczenia administracyjne Straży Miejskiej i Administratora hali. Jednocześnie wybudowana ma być przylegająca do hali wiata o długości ponad 70 metronów pod którą docelowo miałby być prowadzony m.in. handel warzywami bezpośrednio z samochodów. 
W pierwszym przetargu najtańsza z ofert opiewa na niemal 9 mln zł, najdroższa przekracza 11 mln zł. Teraz jak podaje Łukasz Czech najniższa z nich opiewa na kwotę 8,286 mln zł, kolejna wynosi 8,7 mln zł. Najwyższa złożona oferta to 9.889.200 zł. Firmy biorące udział w przetargu pochodzą z Białegostoku, Bielska Podlaskiego, Suwałk i Łomży. 
Zgodnie z planami władz miasta hala na miejskim targowisku ma stanąć do końca października przyszłego roku. To jedna z największych miejskich inwestycji w przyszłorocznym budżecie Łomży. Jej budowa w całości ma zostać sfinansowana ze środków własnym miasta, przy czym miasto planuje zaciągniecie na ten cel około 7,5 mln zł kredytu.

230804070022.gif

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę