Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 29 marca 2024 napisz DONOS@

PPP nie w Łomży

Główne zdjęcie
Dworzec PKS w Łomży

Nie ma chętnych na zainwestowanie w ramach Partnerstwa Publiczno-Prywatnego z Łomżą w realizację Miejskiego Centrum Handlowo-Komunikacyjnego, które władze miasta widzą w miejscu dzisiejszego dworca PKS. Na kolejny przetarg, w którym miasto poszukiwało - nie tylko w Polsce, ale w całej Europie - inwestora nikt się nie zgłosił. Koszt całego przedsięwzięcia urzędnicy z ratusza szacowali na 60 do 100 mln zł. Miasto jako wkład własny chciało przekazać teren.

Budowa, w miejscu dzisiejszego dworca PKS  Miejskiego Centrum Handlowo-Komunikacyjnego, to jeden z pierwszy pomysłów ogłoszonych przez nowe (wybrane w 2010 roku) samorządowe władze miasta. „Celem Przedsięwzięcia jest zapewnienie nowoczesnej infrastruktury łączącej szereg funkcji, spośród których jako przykładowe wymienić można: transportowe, administracyjne, handlowe, usługowe, biurowe, hotelowe, rozrywkowe, gastronomiczne, usługi bankowe, usługi ubezpieczeniowe”. Zgodnie z planem miasto miało udostępnić grunt, a partner prywatny sfinansować budowę a następnie zarządzać obiektem i przez 30 lat czerpać z niego korzyści.
Niestety mimo nagłośnienia pomysłu w mediach także ogólnopolskich, zatrudnienia do pomocy w iście ekspresowym tempie (zobacz: Partnerstwo publiczno-prywatne kosztuje...) prywatnej warszawskiej firmy, i kilku ogłoszeń przetargu w poszukiwaniu inwestora nikt taki się nie zgłosił. 
Czy w związku z kolejnym niepowodzeniem w realizacji PPP władze ratusza wycofają się z wizji  Miejskiego Centrum Handlowo-Komunikacyjnego tego nie wiadomo.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę