wtorek, 16 października 2018 napisz DONOS@
181012054326.gif
181006032236.gif
180924102637.png
181008123620.png
181001100146.png
181011100540.png

Bój o zlecenie na halę

Aż jedenastu oferentów złożyło miastu propozycje budowy Hali Targowej, która ma stanąć na terenie dawnej miejskiej targowicy przy dworcu PKS. Najtańsza z ofert opiewa na niemal 9 mln zł, najdroższa przekracza 11 mln zł. To więcej niż na budowę hali chciały wydać władze Łomży. W przypadku najtańszej ze zgłoszonych ofert brakuje o około pół miliona złotych.

Jak poinformowała Anna Sobocińska, rzecznik prasowy prezydenta Łomży, dziś oferty złożone na ogłoszony przez ratusz przetarg pochodzą od firm z Białegostoku, Skierniewic, Olsztyna, Warszawy, Suwałk, Bielska Podlaskiego i Łomży. Choć jednynym koryterium przyjetym do oceny ofert jest cena to wyłonienie tej najlepszej zajmie urzędnikom co najmniej kilka dni.  
Hala Targowa ma mieć około 100 metrów długości i blisko 30 szerokości. W budynku ma być 86. pawilonów „na wynajem” dla handlu i usług, wraz z zapleczem sanitarnohigienicznym i pomieszczeniami technicznymi do obsługi obiektu oraz pomieszczenia administracyjne Straży Miejskiej i Administratora hali.
Wykonawca hali ma jednocześnie wybudować także przylegając niej wiatę o długości ponad 70 metronów pod którą docelowo miałby być prowadzony m,.in. handel warzywami bezpośrednio z samochodów. Zgodnie z planami władz miasta wszystko ma być gotowe do końca października przyszłego roku.

180904082907.png

 
181010092959.png
180925044145.png
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę