Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 25 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Ratusz: przetarg na samochód nie był ustawiany

Urzędnicy ratusza twierdzą, że sugestie jakoby przetarg na zakup samochodu osobowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Łomży z góry miał wygrać samochód marki Skoda Superb 1,8 TSI są niesprawiedliwe. „Według wiedzy pracowników łomżyńskiego Ratusza, wymagania określone w przetargu spełniały również m.in. Opel Insignia, Kia Optima oraz Ford Mondeo”. Tyle tylko, że te trzy wskazane samochody, zgodnie z danymi fabrycznymi, mają mniejsze od wymaganych - przestrzeń bagażowa nie mniejsza niż 560 l - bagażniki.

Opel Insignia w zależności od modelu ma 500 lub 530 litrów, Kia Optima 505 l, Ford Mondeo 550 l, a Skoda Superb aż 565 l. Ratusz uściśla, że handlowcy, którzy zgłosiliby im oferty ze wskazanymi samochodami z przetargu nie byliby wykluczani, bo w specyfikacji zapisano, że chodzi im o „przestrzeń bagażową”, a samochody te po złożeniu tylnych siedzeń przestrzeń bagażową mają znacznie większą niż była wymagana.
Warto powtórzyć, że wśród składanych przed przetargiem zapytań potencjalnych dostawców samochodu dla prezydenta Łomży było i pytanie o bagażnik: "czy zamawiający dopuszcza zmianę w SIWZ dotyczącą wymagań samochodu osobowego: zmiana z „przestrzeń bagażowa nie mniejsza niż 560 l” zmiana na „przestrzeń bagażowa nie mniejsza niż 525 l”" Odpowiedź była jednoznaczna: „zamawiający nie wyraża zgody na powyższą zmianę”.

zobacz: Jest (miała być?) i będzie Skoda Superb... czyli jak prezydent Łomży w przetargu wymienia auto

 


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę