Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 19 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Budują Castoramę, czy jej nie budują?

Przed tygodniem „20 czerwca wznowiono prace przy budowie Galerii Narew w Łomży” - zapewnia Ewa Wierzbowska, PR Manager Galerii Narew. - W tej chwili trwają prace fundamentalne pod Castoramę – dodaje. - Postrzegamy Łomżę jako rynek, w którym istnieje duże zapotrzebowanie na oferowane przez nas produkty i usługi. (...) wszelkie informacje na temat rozwoju sieci i nowych lokalizacji sklepów są upubliczniane w momencie, gdy są już pewne. W związku z tym dalsze komentarze prześlemy Panu po ewentualnym potwierdzeniu informacji o inwestycji w Łomży – odpowiada Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. komunikacji i zarządzania zmianą Castorama Polska Sp. z o.o.. Dziś w południe na placu budowy Galerii Narew krzątało się kilku pracowników. Część z nich usuwała stare lampy oświetleniowe od strony budynku Wyższej Szkoły Agrobiznesu.

Plan nowej Galerii Narew
Plan nowej Galerii Narew

Pierwsze prace ziemne przy budowie Galerii Narew, na terenach po dawnej „Bawełnie”, rozpoczęto na przełomie września i października ubiegłego roku. Zimą prace przerwano. W styczniu Ewa Wierzbowska informowała, że wykonano 10% zadania. Później okazało się, że inwestor wstrzymał prace w związku ze zmianą planów Galerii. Zamiast budynku piętrowego ma być parterowy. Poza tym poza obręb głównego budynku wydzielono hipermarket Castoramy. Nowe pozwolenia na budowę obu budynków inwestor uzyskał na początku roku i mimo wcześniejszych zapowiedzi dotychczas na placu budowy nic, lub niemal nic się nie działo. Teraz miało to się zmienić. Jak zapewnia Ewa Wierzbowska, PR Manager Galerii Narew, 20 czerwca wznowiono prace przy budowie Galerii Narew w Łomży.
- Kilkumiesięczna przerwa w budowie była spowodowana koniecznością oczekiwania na otrzymanie wszystkich niezbędnych pozwoleń na zmianę konstrukcji obiektu z piętrowej na parterową oraz na budowę Castoramy, jako obiektu wolno stojącego. W tej chwili trwają prace fundamentalne pod Castoramy, a w ciągu najbliższych kilku dni rozpoczną się prace konstrukcyjne głównego budynku Galerii – podaje Wierzbowska. 
W tym samym komunikacie czytamy, że „przerwa w pracach budowlanych, związana z oczekiwaniem na wszystkie pozwolenia, pozwoliła nam bardziej skupić się na procesie komercjalizacji obiektu. W tej chwil wynajęte jest 84% powierzchni Galerii.”

Castorama nie potwierdza
Dziś otrzymaliśmy także odpowiedź od Castoramy, którą pytaliśmy czy w dalszym ciągu aktualne są  plany odnośnie uruchomienia w tym roku jej sklepu w Łomży.  Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. komunikacji i zarządzania zmianą Castorama Polska Sp. z o.o.. pisze, że firma planuje w najbliższych latach intensywny rozwój swojej sieci sprzedaży. Aktualnie posiada już 67 sklepów na terenie całego kraju: 60 działających pod marką Castorama i 7 Brico Depot, i w ciągu kilku lat ich liczba ma wzrosnąć o kolejne 50. Mają powstawać zarówno w nowych lokalizacjach, gdzie klienci dotychczas nie mieli dostępu do oferowanych przez Castoramę produktów, jak również na sprawdzonych rynkach, które wciąż wykazują zapotrzebowanie na ten asortyment. Niemniej odnośnie lokalizacji sklepu w Łomży przekazywana informacja nie jest jednoznaczna.
- Postrzegamy Łomżę jako rynek, w którym istnieje duże zapotrzebowanie na oferowane przez nas produkty i usługi. Jednak zgodnie z polityką komunikacyjną Castorama Polska, wszelkie informacje na temat rozwoju sieci i nowych lokalizacji sklepów są upubliczniane w momencie, gdy są już pewne. W związku z tym dalsze komentarze prześlemy Panu po ewentualnym potwierdzeniu informacji o inwestycji w Łomży – podaje Sławomir Rogowiec.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę