Przejdź do treści Przejdź do menu
niedziela, 27 września 2020 napisz DONOS@

Hotel nad Narwią za 6 lat? Jeśli znajdzie się chętny.

Główne zdjęcie
Widok bulwarów

Do przetargów nikt nie przetapiał będą rokowania. Ratusz właśnie ogłosił, że w ten sposób chce znaleźć nabywcę działki przy ul. Rybaki, przeznaczonej pod budowę hotelu z centrum SPA. Przy okazji miasto znacząco zeszło z ceny. Jeszcze w lutym wystawiając ponad hektarową działkę na przetarg wyceniono ją na niemal 2,1 mln zł netto. Teraz cena wywoławcza netto to 1,56 mln zł.

Działka  przy ulicy Rybaki 19 w sąsiedztwie budowanych właśnie bulwarów nad Narwią oddawana w użytkowanie wieczyste jest już od dwóch lat. Nabywcę na nią usiłował znaleźć już poprzedni prezydent Łomży. W sumie miasto przetargi ogłaszało już cztery raz i zawsze wynik był taki sam – nikt nie wpłacił wadium aby do niego przystąpić. Czy teraz będzie inaczej? Rokowania zostaną przeprowadzone 8 sierpnia 2012r., w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łomży o godz. 10ºº.
Aby do nich przystąpić zainteresowani muszą tydzień wcześniej złożyć pisemne zgłoszenia udziału w rokowaniach wraz z  proponowaną ceną. Cena wywoławcza (netto) została ustalona w wysokości 1 565 314 zł. Jeśli w rokowaniach udałoby się znaleźć nabywce działki – będzie on musiał – poza zapłaceniem pierwszej opłaty – 25% ceny uzyskanej w rokowaniach +23% VAT, co roku wnosić   tzw. opłatę roczną w wysokości 3% ceny. Poza tym zobowiąże się także do wybudowania tu hotelu z restauracją i SPA w ciągu 6 lat.


 
200831084255.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę