Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 29 marca 2024 napisz DONOS@

Miliony na alkohol

Ponad 56 milionów złotych wyniosła, według danych handlujących, wartość sprzedaży napojów alkoholowych w Łomży w ubiegłym roku. To o blisko dwa miliony więcej niż w 2010 roku. Najwięcej – już tradycyjnie – łomżanie wydali na piwo i napoje o zawartości alkoholu do 4,5%. W ubiegłym roku wartość tej sprzedaży wyniosła niemal równe 33 mln zł.

Według danych udostępnionych przez ratusz w 2011 roku przedsiębiorcy handlujący w mieście alkoholem największe przychody mieli – tradycyjnie - ze sprzedaży piw.  Wartość ich sprzedaży w sklepach  wyniosła 31,4 mln zł (to o niemal milion więcej niż w 2010 roku). Na drugim miejscu – też tradycyjnie – są napoje o zawartości powyżej 18% alkoholu. Wartość ich łącznej sprzedaży w sklepach wyniosła nieco ponad 19 mln zł (wobec 18 mln w 2010). Najmniej łomżanie wydają na alkohole średnie czyli przede wszystkim wina. W ubiegłym roku było to ok. 3 mln zł, ale to o niemal 10% więcej niż w 2010 roku.
Na tym tle sprzedaż gastronomii wygląda bardzo skromnie. W łomżyńskich pubach, barach i restauracjach w ubiegłym roku na alkohole klienci wydali łącznie niespełna 2,5 mln zł. Najwięcej z tego poszło na „piwa' 1,5 mln zł, na „wódki” było to 855 tys zł, a na „wina” jedynie  97,6 tys zł.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę