Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 18 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Duży, większy, …w telewizji

Rok 2011 był drugim rokiem z rzędu w którym „Łomża” odnotowano rekordowy wynik sprzedaży, i według producenta „stała się najsilniejszą marką piwa regionalnego na rynku ogólnopolskim”. Z kilku nowości, które wprowadzono na rynek w ubiegłym roku, „szczególnym sukcesem okazało się piwo miodowe, które bardzo szybko zyskało blisko 10-proc. udział w całości sprzedaży marki” Ale pomysłowość jeszcze się nie wyczerpała i w tym roku mają być nowe warianty „Łomży”. - Pierwszy trafi do sprzedaży już niebawem – zapowiada Maciej Ładwiński z firmy Browary Regionalne Łomża.

W minionym roku „Łomża” nie tylko dobrze się sprzedawała, ale była doceniana przez ekspertów.
– W minionym roku Łomża została nagrodzona we wszystkich ważnych w tej branży kategoriach – mówi Maciej Ładwiński odpowiedzialny za markę Łomża. - Za smak – brązowy medal dla Łomży Export w konkursie degustacyjnym International Beer Challenge w Londynie. Za wygląd opakowań – red dot communication award, jedna z najważniejszych na świecie nagród w dziedzinie designu. – dla piwa Łomża Niepasteryzowane. Za najlepszy debiut rynkowy – wyróżnienie dla piwa Łomża Niepasteryzowane w plebiscycie Perły Rynku FMCG 2011, w którym właściciele i pracownicy sklepów wskazują najlepsze ich zdaniem nowości rynkowe. Za skuteczność działań marketingowych – złota statuetka EFFIE dla kampanii „Łomża. Mały browar z dużym piwem” – jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży komunikacji marketingowej na świecie.
I właśnie z tym „starym” hasłem po zimowej prezerwie dziś ruszyła najnowsza telewizyjna kampania reklamowa marki.
– W ramach rozpoczynającej się właśnie kampanii, nowe reklamy Łomży będzie można zobaczyć w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na popularnych kanałach informacyjnych i tematycznych – zapowiada Maciej Ładwiński, dodając, że niebawem ruszy  „niewykorzystywana przez nas wcześniej forma dodatkowej obecności marki w telewizji”. - Z pewnością zaskoczy niejednego telewidza jeszcze w tym miesiącu – mówi Ładwiński.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę