Duży, większy, …w telewizji
Rok 2011 był drugim rokiem z rzędu w którym „Łomża” odnotowano rekordowy wynik sprzedaży, i według producenta „stała się najsilniejszą marką piwa regionalnego na rynku ogólnopolskim”. Z kilku nowości, które wprowadzono na rynek w ubiegłym roku, „szczególnym sukcesem okazało się piwo miodowe, które bardzo szybko zyskało blisko 10-proc. udział w całości sprzedaży marki” Ale pomysłowość jeszcze się nie wyczerpała i w tym roku mają być nowe warianty „Łomży”. - Pierwszy trafi do sprzedaży już niebawem – zapowiada Maciej Ładwiński z firmy Browary Regionalne Łomża.
W minionym roku „Łomża” nie tylko dobrze się sprzedawała, ale była doceniana przez ekspertów.
– W minionym roku Łomża została nagrodzona we wszystkich ważnych w tej branży kategoriach – mówi Maciej Ładwiński odpowiedzialny za markę Łomża. - Za smak – brązowy medal dla Łomży Export w konkursie degustacyjnym International Beer Challenge w Londynie. Za wygląd opakowań – red dot communication award, jedna z najważniejszych na świecie nagród w dziedzinie designu. – dla piwa Łomża Niepasteryzowane. Za najlepszy debiut rynkowy – wyróżnienie dla piwa Łomża Niepasteryzowane w plebiscycie Perły Rynku FMCG 2011, w którym właściciele i pracownicy sklepów wskazują najlepsze ich zdaniem nowości rynkowe. Za skuteczność działań marketingowych – złota statuetka EFFIE dla kampanii „Łomża. Mały browar z dużym piwem” – jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży komunikacji marketingowej na świecie.
I właśnie z tym „starym” hasłem po zimowej prezerwie dziś ruszyła najnowsza telewizyjna kampania reklamowa marki.
– W ramach rozpoczynającej się właśnie kampanii, nowe reklamy Łomży będzie można zobaczyć w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na popularnych kanałach informacyjnych i tematycznych – zapowiada Maciej Ładwiński, dodając, że niebawem ruszy „niewykorzystywana przez nas wcześniej forma dodatkowej obecności marki w telewizji”. - Z pewnością zaskoczy niejednego telewidza jeszcze w tym miesiącu – mówi Ładwiński.