Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 20 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Bój o miejską działkę

561zł/m2 brutto – tyle trzeba było zapłacić aby kupić miejską działkę przy ul Reymonta. Do licytacji na działkę o powierzchni 4517m2, z przeznaczeniem pod blok, stanęło pięciu inwestorów. Bój był zacięty. Cenę podbijano aż 69 razy. Ostatecznie działka poszła za 2 mln 60 tys zł netto (ponad 2,53 mln brutto). To ponad dwa razy więcej niż wynosiła cena wywoławcza.

Na przetarg wystawiono działkę, którą wydzielono z parku znajdującego się pomiędzy ulicami Reymonta i Prusa. To działka w centrum Łomży, a jednocześnie z daleka od głównych ulic, co uchroni mieszkańców bloku, który tu powstanie, od zgiełku i harmidru miasta. W pobliżu jest park i  m.in. nowa pływalnia miejska. To wszystko sprawiło że działka dla lokalnych developerów była bardzo atrakcyjna. Widać to było także podczas licytacji. Cena wywoławcza została ustanowiona na poziomie 903 tys zł netto i została podbita aż 69 raz. Ostatecznie wylicytowano kwotę  2 mln 60 tys zł netto (ponad 2,53 mln brutto).

Przypomnijmy, że ta działka miała stać się przedmiotem jednej z ostatnich transakcji poprzednich władz miasta. W październiku ubiegłego roku prezydent Jerzy Brzeziński proponował aby wymienić ją z Łomżyńską Spółdzielnią Mieszkaniową za dawną strzelnice przy ul. Konstytucji 3 Maja, na której nakładem rządu 4,5 mln zł (przede wszystkim za pieniądze miasta) zbudowano tereny sportowo-rekreacyjne ze skate parkiem, ścianką wspinaczkową i fontanną. Radni miasta wówczas nie zgodzili się na taką zamianę.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę