Złoty Kur ze złotym medalem
Produkowane przez Browar Łomża piwo Złoty Kur otrzymało na początku grudnia złoty medal w konkursie "World Beer Championships" zorganizowanym w Chicago przez Beverage Testing Institute. Celem założonego w 1981 r. instytutu jest przygotowywanie rzetelnych rekomendacji konsumenckich dotyczących piwa oraz innych napojów alkoholowych. Eksportowany do USA od maja br. Złoty Kur uzyskał w jego ocenie aż 90 na 100 możliwych do zdobycia punktów.
To już kolejne, po brązowym medalu na XV Festiwalu Piw Polskich w Łodzi w 2002 r., wyróżnienie przyznane marce Złoty Kur przez przedstawicieli polskiej branży piwowarskiej.
- Nagrody przyznawane naszym produktom zarówno w kraju, jak i poza jego granicami to najlepszy dowód najwyższej jakości łomżyńskich piw - podkreśla Prezes Zarządu Browaru Łomża Andrzej Rutkowski. - Wyróżnienie na „World Beer Championships” to sukces tym większy, że rynek amerykański bez wątpienia zalicza się do najbardziej konkurencyjnych na świecie.
W Stanach Zjednoczonych dużą popularnością cieszy się również piwo Łomża - podstawowa marka browaru, które jest eksportowane za ocean od 1997 roku. Jest ono jedną z najbardziej popularnych polskich marek piwa sprzedawanych w USA.