Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 28 marca 2024 napisz DONOS@

Czerniawski: „ czystek nie obiecywałem”

„Dziś jest pierwszy dzień w którym jesteśmy w komplecie” - mówił prezydent Mieczysław Czerniawski prezentując na konferencji prasowej kilku nowych naczelników wydziałów Urzędu Miejskiego, którzy dziś zaczęli pracę w łomżyńskim ratuszu. Jak mówił prezydent w ten sposób kończy się reorganizacja struktur urzędu. - Czystek nie obiecywałem - dodawał prezydent nawiązując do tego, że większością wydziałów w dalszym ciągu kierować będą ci sami naczelnicy co poprzednio. Zapewniał też "nie ustawiałem żadnych konkursów".

Anna Sobocińska (Rzecznik Prasowy)
Anna Sobocińska (Rzecznik Prasowy)
Aleksander Matkowski (Centrum Obsługi Inwestora)
Aleksander Matkowski (Centrum Obsługi Inwestora)
Marek Raszczyk (Wydział Inwestycji)
Marek Raszczyk (Wydział Inwestycji)
Maria Kamalska (kierownik Referatu Zamówień i Zakupów Publicznych)
Maria Kamalska (kierownik Referatu Zamówień i Zakupów Publicznych)
Andrzej Kiełczewski (Wydział Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych)
Andrzej Kiełczewski (Wydział Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych)

Prezydent Łomży pytany czy jest zadowolony z wyników ogłoszonych przez siebie konkursów na stanowiska kierownicze w ratuszu nie odpowiadał wprost. Mówił, że przecież „podpisał zarządzenia powołujące naczelników”, choć dodawał, że „jak się ma możliwość 1 do 1 (na niektóre zgłoszony był tylko jeden kandydat – dop.red.) to trudno mówić o wyborze”.
- Naczelnika zawsze mogę zmienić bo to jest funkcja - mówił prezydent Czerniawski dodając, że  chce aby starzy naczelnicy zapomnieli o pewnych nawykach, których nabrali przez lata. Dopytywany co to za nawyki mówił, że przede wszystkim rutyna.
- Naczelnik będzie musiał sam podejmować decyzję i skończy się zasłaniania prezydentem czy zastępcą prezydenta - mówił Czerniawski, dodając to oni są teraz odpowiedzialni za pracę swoich wydziałów. 

Dodajmy, że jeszcze w piątek prezydent Czerniawski wprowadził kilka zmian w przyjętym w kwietniu Regulaminie Organizacyjnym ratusza. Najważniejsze z nich to likwidacja większości referatów (pozostały tylko dwa), wprowadzenie możliwości utworzenia stanowiska zastępcy naczelnika w poszczególnych wydziałach, oraz zmiana nowego „Biura Obsługi Inwestora” na stanowisko ds. obsługi inwestora.

240206081801.gif

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę