„Szary” bączek Łomży doceniony...
Opakowanie piwa Łomża Niepasteryzowane zostało wyróżnione jedną z najważniejszych na świecie nagród w dziedzinie designu w komunikacji – red dot communication award. Jury konkursu red dot tworzy 15 światowych ekspertów, którzy wybrali zwycięskie projekty spośród ponad 6000 prac nadesłanych z 40 krajów. Nagrodzone projekty zostaną zaprezentowane na wystawie “Design on stage – winners red dot award: communication design 2011” w berlińskim Alte Münze. Gala konkursu odbędzie się 7 października w stolicy Niemiec.
Projekt submarki Łomża Niepasteryzowane został stworzony przez zespół badaczy, strategów i designerów Touch Ideas we współpracy z marketerami Łomży. Inspiracją były odkrycia z badań etno-obserwacyjnych oraz z analizy trendów kulturowych. W rezultacie powstał produkt o minimalistycznym, „off-owym” designie, który wprowadzony na rynek w marcu 2010 r. z miejsca podbił rynki aglomeracji, szczególnie mocno przyczyniając się do sukcesu, jaki piwo Łomża odniosło na rynku warszawskim.
- Łomża Niepasteryzowane to odpowiedź na silny trend rynkowy rozwijający się zwłaszcza w dużych aglomeracjach, polegający na odwrocie konsumentów od masowych, podobnych do siebie w smaku i wyglądzie produktów spożywczych i poszukiwaniu przez nich produktów „z korzeniami” – rodzimych, swojskich i autentycznych. Cieszymy się, że do sukcesów sprzedażowych, jakie w ciągu ostatnich dwóch lat odnotowują produkty marki Łomża, dołączyło prestiżowe międzynarodowe wyróżnienie za design - podkreśla Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża w Browarach Regionalnych ŁOMŻA.