Przejdź do treści Przejdź do menu
środa, 24 kwietnia 2024 napisz DONOS@

„Szary” bączek Łomży doceniony...

Opakowanie piwa Łomża Niepasteryzowane zostało wyróżnione jedną z najważniejszych na świecie nagród w dziedzinie designu w komunikacji – red dot communication award. Jury konkursu red dot tworzy 15 światowych ekspertów, którzy wybrali zwycięskie projekty spośród ponad 6000 prac nadesłanych z 40 krajów. Nagrodzone projekty zostaną zaprezentowane na wystawie “Design on stage – winners red dot award: communication design 2011” w berlińskim Alte Münze. Gala konkursu odbędzie się 7 października w stolicy Niemiec.

Projekt submarki Łomża Niepasteryzowane został stworzony przez zespół badaczy, strategów i designerów Touch Ideas we współpracy z marketerami Łomży. Inspiracją były odkrycia z badań etno-obserwacyjnych oraz z analizy trendów kulturowych. W rezultacie powstał produkt o minimalistycznym, „off-owym” designie, który wprowadzony na rynek w marcu 2010 r. z miejsca podbił rynki aglomeracji, szczególnie mocno przyczyniając się do sukcesu, jaki piwo Łomża odniosło na rynku warszawskim.
- Łomża Niepasteryzowane to odpowiedź na silny trend rynkowy rozwijający się zwłaszcza w dużych aglomeracjach, polegający na odwrocie konsumentów od masowych, podobnych do siebie w smaku i wyglądzie produktów spożywczych i poszukiwaniu przez nich produktów „z korzeniami” – rodzimych, swojskich i autentycznych. Cieszymy się, że do sukcesów sprzedażowych, jakie w ciągu ostatnich dwóch lat odnotowują produkty marki Łomża, dołączyło prestiżowe międzynarodowe wyróżnienie za design - podkreśla Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża w Browarach Regionalnych ŁOMŻA.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę